شناسهٔ خبر: 20941214 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیام تبریک مدیرعامل خانه کتاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه گرو فرهنگی ایرنا از خانه کتاب، متن پیام مجیدغلامی جلیسه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح زیراست:
انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم از طرف رئیس محترم جمهوری را که با رای اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی همراه بود، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.
بدون شک این انتخاب نشات گرفته از تعهد، کارآمدی، شایستگی‌، تخصص و تجربه بالای حضرتعالی در دوره ها و مسئولیت های مختلف است که موجبات رشد و ارتقای مجموعه فرهنگی کشور را در پی خواهد داشت و در پی این انتخاب و انتصاب شایسته می توان افقی روشن و آینده ای پر از امید را برای مجموعه فرهنگی و هنری کشور متصور شد.
جنابعالی یکی از چهره های ارزشمند و فرهیخته عرصه علم و دانش کشور محسوب می شوید که همواره با تفکر فرهنگی و به دور از حاشیه های سیاسی در مسیر تحقق اهداف جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر گام برمی دارید.
با حضور شایسته جنابعالی در این جایگاه خطیر و بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت‌های فراوان و متنوع فکری بیش از پیش شاهد افق‌های روشن در تقویت جایگاه فرهنگ در جامعه خواهیم بود.
ضمن تقدیر از حسن انتخاب دولت تدبیر و امید و رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای انتخاب جنابعالی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تداوم توفیقات جنابعالی را آرزومندم.
به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس با 242 رای موافق، 25 رای مخالف، 21 رای ممتنع از 288 نماینده حاضر، سید عباس صالحی را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب کردند.
فراهنگ ** 1880 ** خبرنگار: پروین اروجی * انتشار: امید غیاثوند

انتهای پیام /*

نظر شما