شناسهٔ خبر: 20940720 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آماده سازی عرفات و منا برای حضور زائران ایرانی

حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در بازدید از محل استقرار چادر بعثه مقام معظم رهبری در عرفات، روند عملیات اجرایی و نحوه خدمات رسانی به زائران در ایام تشریق را بررسی کرد

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل  خبرگزاری صدا و سیما ؛  نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی امروز با حضور در سرزمین عرفات از محل استقرار زائران ایرانی در این سرزمین بازدید کرد.
حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در این بازدید همچنین با حضور در محل استقرار چادر بعثه مقام معظم رهبری در عرفات، روند عملیات اجرایی و نحوه خدمات رسانی به زائران در ایام تشریق را بررسی کرد.
اقای قاضی عسکر با ابراز رضایت از کم و کیف تدارکات صورت گرفته برای اینکه حجاج ایرانی در آرامش و بدون دغدغه از گرمای هوا و سایر مسایل، اعمال خود را انجام دهند ، ابراز امیدواری کرد: ایام اقامت زائران در عرفات و منا، با برگزاری مناسک دعا و نیایش، به نحو مطلوب انجام شود.
 قاضی عسکر از اقدامات صورت گرفته در سرزمین عرفات ابراز رضایت کرد
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی امروز دربازدید از محل استقرار زائران ایرانی در سرزمین عرفات گفت: در سالهای گذشته خیمه ها ، چادری و با سقف کوتاه بود و گرما ، زائران را در عرفات که اوج حج است, اذیت می کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما از مکه مکرمه، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر گفت: امسال تدارک خیمه هایی دارای کولرهای گازی نو بجای کولرهای آبی,  چادرهایی با سقف بلند و از جنسی که از ورود گرما جلوگیری و تهویه را به شکل مطلوب انجام می دهد، می تواند زمینه را برای بهره گیری بهتر زایران از این ایام فراهم کند. 
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی از کم و کیف اقدامات صورت گرفته از جمله درمانگاههای ایرانی و سرویس های بهداشتی مناسب ابراز رضایت کرد و گفت: امیدواریم ایام اقامت زائران در عرفات و منا، با برگزاری مراسم دعا و نیایش, به نحو مطلوب انجام شود.

نظر شما