شناسهٔ خبر: 20931881 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیروزی آسمان خراشان ایران مقابل چشم بادامی ها / ایران فینالیست شد

تیم ملی بسکتبال ایران موفق شد در یک بازی سخت و نفسگیر کره جنوبی را شکست دهد و به فینال رقابت های کاپ آسیا برسد.

صاحب‌خبر -

// در حال تکمیل // شکست سخت آسمان خراشان ایران در مقابل چشم بادامی ها / ایران فینالیست شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی بسکتبال کشورمان امشب در یک دیدار سخت و نفسگیر به مصاف تیم ملی بسکتبال کره جنوبی رفت و موفق شد با نتیجه 87 - 81 به برتری برسد و برای چهارمین بار فینال رقابت های کاپ آسیا را تجربه کند . 

ارسلان کاظمی ، بهنام یخچالی ، محمد جمشیدی ، حامد حدادی و سجاد مشایخی ترکیب نخست تیم ملی بسکتبال کشورمان بودند که در کوارتر نخست به میدان رفتند . محمد جمشیدی نخستین امتیاز بازی را برای ایران کسب کرد و آسمان خراشان ایران در این کوارتر با ارائه یک بازی زیبا و بدون نقص در حمله و دفاع توانستند با نتیجه 30 -11 به برتری برسند . اما این برتری چشمگیر پایدار نبود و در ادامه کره توانست با برنامه ریزی مناسب حملات ایران را خنثی کند و دفاع ایران را به چالش بکشند . 

خستگی و بی دقتی در حملات باعث شد تا کره در کوارتر های دوم و سوم به ترتیب با نتایج 22 -9 و 27 - 18 به برتری برسد. چشم بادامی ها در دو کوارتر میانی بسیار خوب بودند و با انجام یک بازی بی اشتباه و پرتاب های دقیق 3 امتیاز در مجموع امتیاز ها از ایران پیش افتادند . 

همچنین خستگی برخی بازیکنان از جمله حامد حدادی و مصدومیت نه چندان جدی مشایخی تیم ملی رابه چالش کشید با این حال آسمان خراشان ایران که قصد داشتاند به فینال این رقابت ها برسند . در کوارتر چهارم بسیار خوب ظاهر شدند و با مهار حملات خطر ناک کره ای ها توانستند با نتیجه 30 - 20 به برتری برسند تا در مجموع با نتیجه 87 - 81 برنده این دیدار حساس و نفسگیر باشند . 

بدین تریب تیم ملی بسکتبال کشورمان باید فردا شب ساعت 22 و 30 دقیقه به مصاف تیم دهم جهان یعنی استرالیا برود . این فینال چهارمین فینال تاریخ ایران است و ملی پوشان ایران در هر 3 فینال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند. 

انتهای پیام / 

پیروزی بسکتبالیست های ایران در مقابل چشم بادامی ها 

نظر شما