شناسهٔ خبر: 20930955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

هزاران «محسن حججی» در کشور آماده دفاع از حریم اهل بیت(ع) هستند

فرمانده انتظامی استان اصفهان در مراسم یادبود شهید محسن حججی بر آمادگی کامل مأموران این فرماندهی با تأسی از شهید حججی در دفاع از حریم ولایت تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی معصوم‌بیگی در حاشیه مراسم شهید «محسن حججی» و گرامیداشت 15 شهید مدافع حرم شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: شهادت مظلومانه شهید حججی تلنگری برای تمام آزادیخواهان جهان بود که جان خود را فدای حرم و حریم ولایت کرد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم برای گرامی‌داشت یاد این شهید گران‌قدر افزود: امروز شهید حججی با شهادت خود خون تازه‌ای در رگ‌های تک تک جوانان کشور جاری کرد و آن‌ها را در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی ثابت قدم‌تر کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات حداکثری به مردم استان است، گفت: امروز صدها «محسن حججی» در مجموعه پلیس آماده دفاع از حریم ولایت هستند و اجازه نخواهند داد کوچک‌ترین خدشه‌ای به امنیت و آرامش این نظام وارد شود.

وی به اعطای عنوان مجاهدان فی‌سبیل‌الله برای نیروهای انتظامی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: نیروهای انتظامی از نقطه صفر مرزی تا کوچک‌ترین روستاها و شهرهای بزرگ کشور با جان و دل مشغول خدمت به مردم هستند.

معصوم‌بیگی ویژگی پلیس ایران را مردمی بودن آن عنوان کرد و بیان داشت: امروز نیروی انتظامی از درون مردم و از بطن جامعه است و هیچ فاصله‌ای بین این نیرو و مردم وجود ندارد.

انتهای پیام/ج/

نظر شما