شناسهٔ خبر: 20926619 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس هیئت دوومیدانی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با تسنیم:

آذربایجان غربی مدال طلا و برنز مسابقات دوومیدانی شمال غرب کشور را کسب کرد

R41361/P1377/S6,48/CT1

رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی گفت: تیم دوومیدانی آذربایجان غربی یک مدال طلا و یک مدال برنز در نخستین دوره مسابقات شمال غرب کشور کسب کرد.

صاحب‌خبر -

حسین فهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به مسابقات شمال غرب کشور که در استان اردبیل برگزار شد اظهار داشت: تیم دو و میدانی زیر 16 سال استان که در مسابقات دو و میدانی نخستین دوره المپیاد غرب کشور به میزبانی اردبیل شرکت کرده بود با کسب یک مدال طلا و یک برنز به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این مسابقات در پرش ارتفاع فردین رابط با پرشی معادل یک متر و 74 سانتی متر قهرمان شد و مدال زرین طلا را به دست آورد و علیرضا رجبی شرکت کننده زنجانی در این ماده با پرشی معادل یک متر و 66 سانتی متر در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد و نشان نقره را از آن خود کرد.

رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی با اشاره به دیگر مدال کسب شده توسط دو میدانی‌کاران استان خاطرنشان کرد: اشکار ذهبکار دیگر شرکت‌کننده استان در این ماده با پرشی به ارتفاع یک متر و 63 سانتی متر به عنوان سومی بسنده کرد و صاحب گردن آویز برنز شد.

وی با اشاره به نتایج دیگر ورزشکاران اعزامی به این دوره از مسابقات بیان کرد: متین ناجی دیگر عضو تیم اعزامی در ماده 400 متر به مقام پنجم دست یافت علیرضا نصرالله زاده در ماده 3000 متر در جایگاه پنجمی قرار گرفت و میثم پیامی نیز در ماده 1500 متر  پنجم شد.

فهیمی تصریح کرد: ساسان رشیدی در ماده پرتاب وزنه با پرتابی به میزان 8 متر و 45 سانتی متر به رتبه پنجمی رسید.

وی تاکید کرد: در حال حاضر یک سالن دو و میدانی استاندارد در ارومیه وجود دارد که در اختیار ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی قرار گرفته است و این سالن ورزشی برای برگزاری مسابقات به تجهیزات نیاز دارد که به سبب کمبود اعتبارات نتیجه مورد انتظار به دست نیامده است.

رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی  با اشاره به سالن هیئت دو و میدانی ارومیه گفت: این سالن در صورت تجهیز شدن از هر نظر مانند برگزاری مسابقات و تمرینات نمونه خواهد بود و محل مناسبی برای پرورش ورزشکاران مناطق مختلف آذربایجان غربی می‌تواند باشد.

انتهای پیام/

نظر شما