شناسهٔ خبر: 20924747 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: کمیته ملی المپیک | لینک خبر

طرح راهبردی 10 ساله فیزو اعلام شد

طرح 10 ساله راهبردهای جهانی فدراسیون بین المللی بازیهای دانشجویان جهان در سی و پنجمین مجمع عمومی این سازمان مورد تصویب قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این برنامه راهبردی که توسط "اولگ ماتیتسین" رییس فیزو طراحی شده است از ماه مارس 2016 به شکل عملیاتی در آمده و کار خود را آغاز کرده است. بیش از 100 نفر از نمایندگان 50 کشور جهان از جمله اعضای هیات اجرایی فیزو، نمایندگانی از فدارسیون های پنج قاره، و سازمان های ملی برای بررسی و ارزیابی این طرح به مجمع عمومی دعوت شدند.

این برنامه راهبردی بر 8 محور اصلی متمرکز است. از جمله به توسعه رویدادهای ورزشی اصلی، گشترش آموزش از طریق ورزش، ارتقا فرهنگ، ایجاد برنامه های دوگانه حرفه ای و توسعه شبکه جهانی فیزو می توان اشاره کرد. همچنین گسترش ورزش از طریق رابطه مستقیم با دانشگاه ها، افزایش بودجه و منابع انسانی، همکاری با سازمان های بین المللی جز 8 محور کاری فیزو قرار دارد.

فدراسیون جهانی ورزش های دانشگاهی ابراز امیدواری کرده است که در بخشی از این طرح بتواند افزایش رقابتهای بین دانشگاهی و رویدادهای معتبر علمی را باعث شود. افزایش روابط با کمیته بین المللی المپیک، یونسکو و انجمن کمیته های ملی المپیک کشورها از جمله اهدافی است که فیزو آنها را دنبال می کند. "اولگ ماتیتسین" درباره برنامه راهبردی فیزو گفت: طرح راهبردی ما برنامه عملیاتی جامعی است که می تواند دستاوردهای ارزشمندی برای هم فدراسیون های قاره ای و هم ملی به همراه داشته باشد. همچنین این طرح می تواند به ارتباط بهتر بین انجمن های ورزشی ملی دانشگاه ها و فیزو کمک کند.

وی گفت:من معتقدم که این طرح می تواند دستاوردهای بسیاری برای میلیون ها دانشجو در سرتاسر جهان به همراه داشته باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما