شناسهٔ خبر: 20922969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شرکت ۸ خوزستانی در مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر کشور

خبرگزاری صداوسیما

۸ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآن جامعه شاهد و ایثارگر خوزستان در بخش آقایان در مرحله کشوری این مسابقات حضور یافتند.

صاحب‌خبر -
 


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان  مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از حضور برگزیدگان مسابقات استانی شاهد و ایثارگر خوزستان در مرحله کشوری این مسابقات خبر داد و گفت: مرحله کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن جامعه شاهد و ایثارگر در بخش آقایان از ۲۶ مردادماه در مشهد مقدس آغاز شد و تا فرا ۲۹ مرداد ادامه دارد.
شرکت ۸ خوزستانی در مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر کشور
علی حمادی، با بیان اینکه ۸ نفر از آقایان برگزیده مسابقات استانی جامعه ایثارگری در رده‌های مختلف در این مرحله از مسابقات حضور یافته‌اند، افزود: مسابقات بانوان نیز از ۳۰ مرداد تا ۲ شهریور برگزار می شود و ۹ نفر از بانوان برگزیده مرحله استانی خوزستان در این رویداد کشوری حضور خواهند یافت.

مرحله استانی بیست‌ونهمین مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر خوزستان ۳۱ فروردین در دو بخش کتبی و شفاهی در رشته‌های قرائت(ترتیل، تحقیق)، حفظ(۵ جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن) مفاهیم و و تفسیر قرآن کریم برگزار شد.

بیست‌ و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم بنیاد شهید و امور ایثارگران، ویژه والدین، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آنان در دو بخش آقایان و بانوان و با حضور ۷۲۰ متسابق برگزار می‌شود.

نظر شما