شناسهٔ خبر: 20913806 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عزیمت نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران ایرانی به مکه مکرمه

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر: همه خدمتگزاران حوزه حج اعم از بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت همه تلاش خود را برای ارایه بهترین خدمات به حجاج به کار بسته اند.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل  خبرگزاری صداوسیما از مکه مکرمه؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران ایرانی، جمعه شب پس از محرم شدن در مسجد شجره، مدینه منوره را به مقصد مکه ترک کرد.
حجت الاسلام قاضی عسکر قبل از عزیمت به مکه مکرمه  گفت: عملیات حج هم در مکه و مدینه نسبتا خوب  و روان در حال انجام است. وی با اشاره به عزیمت بیش از 60 هزار نفر از زائران کشورمان به سرزمین وحی گفت: همه خدمتگزاران حوزه حج اعم از بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت همه تلاش خود را برای ارایه بهترین خدمات به حجاج کشورمان به کار بسته اند.
وی گفت که برخی کمبودها که طبیعی هم هست، وجود دارد اما مشکلی که زائران را نگران کند، نیست. نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران کشورمان ابراز امیدواری کرد حجاج ایرانی با حجی مقبول و سعیی مشکور به کشور بازگردند.
حجت الاسلام قاضی عسکر همچنین یاد و خاطره شهدای حادثه منا در سال 94 را گرامی داشت و برای جان باختگان این حادثه آرزوی علو مقام و برای بازماندگان آرزوی صبر و شکیبایی و ابراز امیدواری کرد که حقوق این شهدا ادا شود.

نظر شما