شناسهٔ خبر: 20912707 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم فوتسال آتلیه طهران قم بازی برده را مساوی کرد

قم – ایرنا – تیم فوتسال آتُلیه طهرانِ قم شامگاه جمعه در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال ایران در مقابل تیم مقاومت البرز کرج بازی برده را در دقیقه های پایانی با تساوی عوض کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم آتلیه طهران قم نیمه نخست را خوب شروع کرد و توانست با تک گل روح الله ایثاری با حساب یک بر صفر به رختکن برود و تیم کرج در این نیمه نتوانست دروازه قم را باز کند، از جمله در دقیقه 18 رسولی بازیکن مقاومت می توانست بازی را مساوی کند، اما دروازه بان قم مانع از گلزنی او شد.
در نیمه دوم نیز قم هجومی تر ظاهر شد و در دقیقه 23 توسط سعید قلندری به گل دوم دست یافت و در حالیکه تیم کرج تلاش می کرد که در حمله های خود بتواند به گل دست یابد، اما این تیم آتلیه بود که در دقیقه 26 توسط محمدطه نعمتیان به گل سوم دست پیدا کند.
در ادامه تیم کرج به تناوب در زمان حمله با پنج بازیکن (استفاده از یک بازیکن به جای دروازه بان) در زمین حضور می یافت و تلاش می کرد تا به گل دست یابد و تیم قم نیز در چند نوبت از این سیستم در تاکتیک خود بهره برد، ولی این تیم کرجی بود که توانست از این مساله استفاده و در دقیقه 38 دو گل وارد دروازه قم کند و حساب را سه بر دو نماید.
در حالیکه 11 ثانیه به پایان مسابقه زمان باقی بود، تیم کرج توسط علی عبداللهی گل سوم و تساوی را وارد دروازه قم کرد و مسابقه با حساب سه بر سه مساوی خاتمه یافت.
در بین دو نیمه این مسابقه توسط باشگاه آتلیه طهران قم از خانواده شهید محسن حججی از شهیدان مدافع حرم تجلیل شد و هم چنین پیش از شروع مسابقه تیم قم با لباس مزین به تصویر این شهید وارد زمین شد و هر دو تیم با نثار گل به این شهید والامقام ادای احترام کردند.
شهید مدافع حرم محسن حججی 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان، عضو لشکر زرهی هشت نجف اشرف بود که اعضای گروهک تروریستی داعش در سوریه پس از به اسارت درآوردن وی، سراز پیکر پاکش جدا کردند.
تعداد تماشاگران این مسابقه حدود یک هزار و 500 تن بود و در دقیقه های پایانی نیز داور حسین رحمانی کمک مربی تیم مقاومت البرز کرج را از زمین اخراج کرد.
محمدرضا ذاکری و امیر بهنام نبوی از استان گلستان و ولی صفارها و پیام سهرابی از استان قزوین داوران این دیدار و علیرضا رجبی ناظر داوری و کاظم حیدرزاده نماینده فدراسیون فوتبال در این مسابقه بودند.
در ترکیب تیم قرمزپوش آتلیه طهران قم مهدی فتحی، مسعود ایازی پور، محمدطه نعمتیان، علی ابراهیم بیگی، روح الله ایثاری، محسن شنوفی، میثم اینانلو، هاشم فرجزاده، محمد قدیمی، سیدعلی حسینی، محمدرضا دهقانی، سعید قلندری به سرمربیگری سیدوحید غیاثی و سرپرستی علی مسعودی حضور داشتند.
در ترکیب تیم مقاومت البرز کرج نیز مرتضی فراهانی، مهران شریفیان، ابراهیم مسعودی، علی عبداللهی، حمیدرضا مرادخانی، امیرحسین رسولی، علیرضا محمودی، علیرضا ابوالقاسمی فرد، سیداحسان سهیلی مقدم، حمیدرضا انجام، محسن باغیشنی و محسن محمدزاده به سرمربیگیری مسعود کیانفر و سرپرستی ابراهیم سعدی حضور داشتند.
تیم آتلیه طهران از هفت بازی، سه برد، سه تساوی و یک باخت در کارنامه خود دارد و با 12 امتیاز و 22 گل زده و 21 گل خورده در رده هفتم قرار گرفته است و تیم مقاومت البرز کرج نیز از هشت مسابقه یک برد، سه تساوی و چهار باخت دارد و شش امتیازی است و با 20 گل زده و 27 گل خورده در رده دهم قرار دارد.
هیات فوتبال استان قم دیگر نماینده قم در این رقابت هاست که امروز مهمان تیم پارسیان شهر قدس از استان تهران بود که در این مسابقه با گل های جعفر خانلو (گل به خودی) و محمد کرمانی با نتیجه سه بر دو مقابل حریفش شکست خورد و از هشت مسابقه با دو تساوی و شش باخت، 13 گل زده و 23 گل خورده دو امتیازی است و در رده چهاردهم (انتهای جدول) قرار دارد.
7406/ 6133/ خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی

نظر شما