شناسهٔ خبر: 20908684 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

پیام رسانی برای ایرانیان؛

تحلیل و بررسی اپلیکیشن گپ + دانلود

کاربران اندروید به تازگی شاهد ارائه اپلیکیشنی به نام گپ، در دسته بندی ارتباطات هستند که طراحی آن بسیار حرفه ای است و به جرأت می توان گفت با برنامه های پیام رسان پرطرفدار خارجی رقابت می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنقل ازصاحب نیوز؛ این پیام رسان ایرانی هم اکنون بیش از 570 هزار کاربر ایرانی را به خود جذب کرده است. طبق گفته مدیر اپلیکیشن گپ، این نرم افزار تا پایان سال 1396 بیش از شش ملیون کاربر خواهد داشت.

شما هم می توانید این برنامه را بر روی گوشی خود و همچنین بر روی رایانه های شخصی نصب کنید.

:: دنیای گپ ( بازی و سرگرمی ، اخبار و اطلاعات، آموزش ، خدمات )

در « پیام رسان گپ » با مراجعه به بخش «دنیای گپ : اطلاعات، خدمات، سرگرمی» می‌توانید بازی، سرگرمی، محتوا و یا خدمت مورد نظرتان را فعال نمایید و لذت دسترسی سریع و آسان به اطلاعات معتبر دلخواه تان را تجربه کنید. در بازی های گپ با دوستانتان به رقابت بپردازید و هیجان یک رقابت بزرگ را تجربه کنند.

:: سامانه پشتیبانی و خدمات مشتریان گپ

شما می توانید سوالات، انتقادات و پینشهادات خود را از طریق سامانه مرکزی پشتیبانی گپ با ما در میان بگذارید. سامانه پشتیبانی گپ در خود پیام رسان در منوی جانبی در دسترس شما می باشد. برخی از عزیزان سوالات خود را در بخش نظرات در کافه بازار مطرح می کنند که جایگاه مناسبی برای پرسش و پاسخ نیست.

:: گپ، پیام رسان ابری (Cloud Based)

معماری پیشرفته گپ این امکان را فراهم می آورد تا با یک حساب کاربری بر روی چند دستگاه ( موبایل، تبلت و رایانه ) به صورت همزمان متصل باشید و اطلاعات، مخاطبین و پیام ها به صورت آنلاین در همه این دستگاه ها در اختیار شما است.

:: گپ را آنلاین و در مرورگر تجربه نمایید

شما می توانید با حساب کاربری گپ خود که بر روی تلفن همراه خود دارید از نسخه تحت وب « پیام رسان گپ » به آدرس web.GapAfzar.com در دسترس شماست، نیز استفاده نمایید و از روی رایانه، تبلت و موبایل و بدون نیاز به اپلیکیشن موبایل، به حساب کاربری خود در گپ وارد شوید و به کارها و پیام های خود رسیدگی کنند.

:: چت دو نفره و ایجاد گروه و کانال

« پیام رسان گپ » با ارائه پلتفرم‌های مختلفی همچون اندروید، iOS و نسخه تحت وب این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که همیشه و در هر لحظه مسنجر گپ را در اختیار داشته باشید. در این پیام رسان می‌توانید به‌صورت دونفره و یا گروهی با دوستان خود چت کنید و از سرعت بالا، سهولت دسترسی و رابط کاربری جذاب گپ لذت ببرید.

:: ارسال عکس، ویدئو، فایل، موقعیت مکانی، نقاشی و …

بدون شک مکالمات متنی و چت کردن به تنهایی فاقد جذابیت کافی و در درازمدت کسل کننده است. در « پیام رسان گپ » می‌توانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن برای دوستان خود عکس، فیلم، استیکر و… ارسال کنید و لحظات لذت بخشی را تجربه کنید. تجربه‌ی این قابلیت در « پیام رسان گپ » برای شما دوستداشتنی‌تر از قبل خواهد بود.

:: ارسال استیکر

در « پیام رسان گپ » حس و حال خود را با استفاده از استیکرهای جذابی که بصورت اختصاصی برای این مسنجر ایرانی طراحی شده‌اند با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

:: تغییر پوسته به انتخاب خودتان

در «پیام رسان گپ» به راحتی می‌توانید پوسته‌ای جذاب و دلنشین به انتخاب خودتان را انتخاب و اعمال کنید. « پیام رسان گپ » پوسته‌های اختصاصی و جذابی تدارک دیده تا همه چیز در محیط این پیام رسان مطابق میل شما باشد.

:: ایجاد رمز عبور برای افراد ناشناس

در «پیام رسان گپ» به راحتی می‌توانید از مدرن‌ترین روش‌های رمزنگاری برای درخواست رمز عبور هنگام ورود به « پیام رسان گپ » استفاده کنید و از عدم دسترسی دیگران به اطلاعات و مکاتبات خود مطمئن شد.

حجم فایل

16 مگابایت

لینک دانلود نسخه اندروید

دانلود با لینک مستقیم

لینک دانلود

دانلود از کافه بازار

لینک دانلود

دانلود از گوگل پلی

لینک دانلود نسخه ios

دانلود از اپ استور

انتهای پیام/

نظر شما