شناسهٔ خبر: 20908058 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد :

مدیون آزادگان سرافراز هستیم

رئیس پلیس پایتخت گفت:ما همواره خود را مدیون آزادگان ۸ سال دفاع مقدس می دانیم و امیدواریم رهروان خوب و صدیقی برای آنها باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر سردار حسین رحیمی در مراسم تقدیر از آزادگان با بیان اینکه شما از یادگاران و رزمندگان بزرگ هشت سال دفاع مقدس هستید گفت:امروز نظام جمهوری اسلانمی ایران به برکات انفاس قدسی امام راحل(ره)، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همراهی مردم و دلاورانی همچون خانواده های بزرگوار شما پا برجاست.

وی در ادامه با بیان اینکه با مردانگی و دلیری بزرگمردانی چون شما همواره پرچم اسلام در اهتزاز خواهد بود،اظهار داشت: ما برای حفظ و تداوم انقلاب در برابر دشمنی های دشمنان قسم خورده هزینه های فراوان داده ایم و در این راه بهترین جوانان و فرزندانمان را تقدیم کرده ایم و البته تا آخر نیز ایستاده ایم.

سردار رحیمی گفت:شما آزادگان از بهترین عزیزان ما هستنید که در سخت ترین شرایط اسارت، راه اسلام و امام را ادامه داده اید.

رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: امروز انقلاب ما پایدار است و این پایداری به برکت رشادت ها و دلاورمردی های شما آزادگان عزیز و خانواده های شما و خانواده های معظم شهدا خواهد بود..

وی با اشاره به وجود  بیش از ۲۰۰۰ آزاده سرافراز در مجموعه ناجا بیان داشت:ما همواره خود را مدیون شما عزیزان می دانیم و امیدواریم رهروان خوب و صدیقی برای شما باشیم.

نظر شما