شناسهٔ خبر: 20908005 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار دالاهو: مساله اشتغال و ازدواج جوانان از مهمترین دغدغه های مسوولان است

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار شهرستان دالاهو با بیان اینکه کمک به ازدواج جوانان از خیرترین کارها است، گفت: مساله اشتغال، ازدواج، تشکیل و حفظ بنیان خانواده جوانان از مهم ترین دغدغه های مسوولان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری دالاهو روز سه شنبه به نقل از مرادعلی تاتار در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان با محور ازدواج و خانواده که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد، اعلام کرد: در اکثر کشورها، جوان ها به عنوان یک فرصت و یک پشتوانه عظیم برای رشد و توسعه تلقی می شوند در کشور ما نیز جا دارد در زمینه گسترش بسترهای رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان، اقدام های جدی تری انجام دهیم.
تاتار در ادامه اظهار داشت: ازدواج نقش مهمی در سلامت جامعه و جلوگیری از مفاسد اجتماعی دارد از این رو باید اثرات اجتماعی این موضوع به صورت همه جانبه مورد توجه قرار گیرد و از همه روسای دستگاه ها خواسته شود که در جهت ترویج ازدواج آسان با الگوگیری از زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) تمام تلاش و امکانات خود را به کار گیرند.
وی، سهولت و تسریع در پرداخت وام ازدواج جوانان و فراهم کردن بستر ایجاد اشتغال را یکی از راهکارهای ترغیب جوانان به ازدواج برشمرد.
وی در پایان از مسوولان خواست در سطح شهرستان با توجه به استعدادها و پتانسیلهای جوانان این منطقه در ایجاد اشتغال، رفع مشکل مسکن جوانان و نهایتا ازدواج و زندگی پایدار با برنامه ریزی دقیقتری عمل کنند.
شهرستان دالاهو با 40 هزار نفر جمعیت در 100 کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.
3209/8066 تنظیم کننده:عباداله آذرگون ** انتشاردهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما