شناسهٔ خبر: 20906106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

با رقابت ۷ تیم

مسابقات والیبال بانوان امیدهای کشور در گرگان آغاز شد

R41471/P1486/S6,70/CT11

مسابقات والیبال بانوان امیدهای دسته ۲ منطقه‌ای کشور با شرکت ۷ تیم در گرگان مرکز استان گلستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، لیلی توکلی ناظر فدراسیون والیبال شامگاه پنج شنبه در حاشیه مسابقات والیبال بانوان کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات والیبال دختران ایران در 3 شهر زنجان، تهران و گرگان در حال برگزاری است و در استان گلستان  7 تیم  و100 ورزشکار و کادر فنی به مدت 3 روز با هم رقابت می‌کنند.

وی تاکید کرد: در این رقابت‌ها 7 تیم گلستان، مرکزی، لرستان، گیلان، یزد، آذربایجان غربی و همدان شرکت دارند.

توکلی اظهار داشت: تیم‌های اول و دوم این رقابت‌ها به لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور صعود می‌کنند و البته تیمی به رده پایین‌تر سقوط نخواهد کرد.

ناظر فدراسیون والیبال در مسابقات والیبال بانوان کشور گفت: استان گلستان استعدادهای خوبی در رشته والیبال دارد که می‌توان با حمایت‌های مالی و استعدادیابی آنها را ارتقاء داد.

توکلی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی امیدهای دسته 2 کشور که در گرگان در حال برگزاری است فرصت خوبی برای کشف استعدادهای برتر والیبال است.

توکلی با مثبت ارزیابی کردن سطح مسابقاث تاکید کرد: سطح بازی‌ها بالا است، به صورتی که کمتر رقابتی در 4 ست به پایان می‌رسد و بیشتر بازی‌ها به گیم پنجم می‌رسند.

ناظر فدراسیون والیبال افزود: برای رشد و بالندگی والیبال بانوان باید حمایت همه‌جانبه از این ورزش در کشور شود تا علاوه بر انگیزه، استعدادهای برتر شناسایی و تقویت شوند.

انتهای پیام/

نظر شما