شناسهٔ خبر: 20876558 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف بیش از 500 هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق در سیستان وبلوچستان

قائم مقام معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري سيستان و بلوچستان گفت:بيش از 535 هزار و 900 قلم کالاي بهداشتي و آرايشي قاچاق در این استان کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، قائم مقام معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري سيستان و بلوچستان به افزايش کشف 95 درصدي لوازم آرايشي و بهداشتي اشاره کرد و گفت: در سال 95 بيش از 535 هزار و 900 قلم کالاي بهداشتي و آرايشي قاچاق کشف و ضبط شد.


رسول نامي افزود: متاسفانه با نگاهي واقع بينانه بايد پذيرفت که استان سيستان و بلوچستان در راستاي مديريت پيشگيري از قاچاق لوازم آرايشي و بهداشتي با يک چالش جدي روبه‌رو است .


وی با بیان اینکه برگزاری کارگروه پيشگيري از قاچاق کالا و ارز مي تواند گام هاي موثري به منظور پيشگيري و نظارت بر قاچاق کالاهاي سلامت محورنقش بسزايي داشته باشد گفت: مسئولين امر نیز باید در راستاي پيشگيري، مبارزه، نظارت و راهبري اين مسائل مصالح عامه را در مد نظر قرار دهند.


نامي گفت: اين اقدامات در سال 95 نسبت به سال 94 منجر به افزايش کشف 95 درصدي لوازم آرايشي و بهداشتي شده است و تنها در سال 95 بيش از 535 هزار و 900 قلم کالاي بهداشتي و آرايشي قاچاق کشف و ضبط گرديده است.

 

انتهای پیام/گ

کشف لوازم آرایشی قاچاق در سیستان وبلوچستان در سال95

نظر شما