شناسهٔ خبر: 20872830 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

13 هزارو 500 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین حسینی پیش بینی شد

آبادان - ایرنا - مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: با توجه به حجم بالای سفر زائران اربعین با وسایل نقلیه جمعی 13 هزار و 500 دستگاه اتوبوس در ایام اربعین برای جابه جایی زائران پیش بینی شده است.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا شهرکی ثانوی سه شنبه در بازدید از پایانه مسافری شلمچه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تقاضای استان های مختلف امکانات کشور برای کمک در ایام اربعین بسیج می شوند.
وی با بیان اینکه مرز خسروی امسال به مرزهای خروجی کشور اضافه شده است گفت: طبق برنامه ریزی پیش بینی شده خروجی مرز زائران اربعین حسینی از استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و کرمانشاه مرز خسروی خواهد بود.
شهرکی ثانوی افزود: بخشی از ظرفیت های خالی اتوبوس ها که در استان های دیگر وجود دارد در ایام اربعین برای جا به جایی زائران به کار گرفته می شود.
وی نظارت میدانی و مدیریت بر حمل و نقل جاده ای در ایام اربعین حسینی را مورد تاکید قرار داد و گفت:نظارت میدانی و مدیریت بر حمل و نقل جاده ای به صورت 24 ساعته انجام می شود.
شهرکی ثانوی به خروج زائران حسینی اتباع خارجی از استان خوزستان به عراق اشاره کرد و گفت: در سال گذشته زائران پاکستانی و افغانستانی برای خروج از مرزهای ایران در اربعین حسینی به عتبات عالیات با اتوبوس های خود مشرف شدند و از اتوبوس های ما استفاده نکردند.
وی در ادامه گفت: بخشی از اتباع خارجی توسط حمل و نقل هوایی جا به جا شدند که عمدتا از اتباع کشور افغانستان بودند.
به گزارش ایرنا مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی (ع) کشور از پارکینگ و پایانه ی مرزی شلمچه دیدن کردند.
7100/3015/6002
خبرنگار: کمیله حجازی ** تنظیم عدنان جواهری ** انتشار:محسن بهاروند

انتهای پیام /*

نظر شما