شناسهٔ خبر: 20828714 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

اظهارات مجری «من و شما» پس از حاشیه‌های حضور میناوند

آرش ظلی‌پور ـ مجری برنامه «من و شما» ـ درباره حاشیه‌های روز جمعه این برنامه که به حضور مهرداد میناوند اختصاص داشت، اظهار کرد: قطعا به دنبال این هستیم در برنامه بعد ویژه برنامه‌ای را به پاس احترام و حرمت تیم استقلال داشته باشیم.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز : این مجری تلویزیون در گفت‌وگویی با ایسنا با ابراز تاسف از حاشیه‌های پیش آمده در برنامه زنده من و شما، اظهار کرد: استقلالی‌ها تا روز جمعه منتظر باشند برنامه را به نقطه‌ای می‌رسانیم که احترامشان محفوظ بماند.

او گفت: در برنامه جمعه آینده «من و شما» درصدد هستیم برنامه‌ای را با حضور اهالی استقلال تدارک بینیم و به دنبال این هستیم اتفاقی بیفتد که احترام و حرمت استقلالی‌ها و هوادارانشان حفظ شود.

به گزارش ایسنا، برنامه «من و شما» روزهای جمعه از شبکه شما با اجرای آرش ظلی‌پور به روی آنتن می‌رود. این برنامه در قسمت گذشته با دعوت از مهرداد میناوند حاشیه‌هایی را به همراه داشت که موجب دلخوری اهالی تیم استقلال شده است.

در بخشی از این برنامه مجری، آرش ظلی‌پور از مهرداد میناوند می‌خواهد تا نظرش را درباره تصاویر افرادی که در مانیتور می‌بیند بگوید. نظرات میناوند درباره برخی چهره‌ها و به کار بردن برخی تعابیر درباره بازیکنان تیم استقلال، این روزها با انتقادهای گسترده‌ای همراه بوده است.

من وشما به تهیه‌کنندگی قندی هر هفته جمعه‌ها به روی آنتن می‌رود. این برنامه که فضای مفرحی دارد، هر هفته با حضور هنرمندان و بازیگران و خوانندگان و همچنین با حضور ورزشکاران و ... به روی آنتن می‌رود. از جمله مهمان هایی که تا به حال به برنامه من و شما آمده‌اند می‌توان از: مجید مظفری، سروش صحت، امیرحسین رستمی، سیاوش خیرابی، امیر علی و البرز نبویان ، بهنام بانی، آتیلا پسیانی ، سید محمد موسوی، سام نوری، مجید نورزی، درسا بختیاری، حمید گودرزی، علیرضا خمسه، میثم ابراهیمی، هنگامه قاضیانی، الیکا عبدالرزاقی، امین زندگانی، میلاد بابایی و حامد بهداد نام برد. مهرداد میناوند آخرین میهمان این برنامه بود.

نظر شما