شناسهٔ خبر: 20814109 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حضور ۹ نویسنده ایرانی در نمایشگاه کتاب پکن

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از حضور ۹ نویسنده در محل غرفه ایران در نمایشگاه کتاب پکن خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن از تاریخ ۱ تا ۵ شهریور با حضور ایران به عنوان مهمان ویژه برگزار می‌شود. برای حضور در این دوره برنامه‌هایی درنظرگرفته شده است که از جمله می‌توان به حضور ۹ نویسنده کشور در محل غرفه ایران اشاره کرد.
امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، در این‌باره گفت: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته ۹ نویسنده مطرح کشور در غرفه ایران حضور دارند. هوشنگ مرادی کرمانی، نویسنده حوزه کودک و نوجوان که بسیاری از آثار ایشان به زبان‌های مختلف ترجمه شده، حسین پاینده، منتقد ادبی و استاد نظریه و نقد ادبی دانشگاه علامه طباطبایی و برنده جایزه جلال، مرضیه سلیمانی، نویسنده و مترجم که کتاب تاریخ اندیشه در چین را به فارسی ترجمه کرده و برنده جایزه کتاب سال است، طاهره ایبد، نویسنده کتاب کودک و نوجوان که در جشنواره‌های مختلفی داوری بخش کودک و نوجوان رابرعهده داشته، الهام‌السادات میرزانیا، دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی و مترجم فرهنگ چینی به فارسی، علی‌اصغر سیدآبادی، شاعر و نویسنده حوزه ادبیات کودک و نوجوان، شیوا مقانلو، نویسنده، محقق و مترجم، جعفر شیرعلی‌نیا، نویسنده و پژوهشگر تاریخ دفاع مقدس و سحر ترهنده، پژوهشگر، منتقد ادبیات و تصویرگر کتاب کودک در محل غرفه ایران حضور خواهند داشت.

او در ادامه درباره نحوه حضور این نویسندگان گفت: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته برخی ازاین نویسندگان با حمایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و برخی نیز به صورت حمایت مشارکتی موسسه و ناشران در غرفه ایران حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

نظر شما