شناسهٔ خبر: 20812382 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بارسلونا بدون نیمار هم خوب بازی خواهد کرد

زیدان: ترجیح می‌دادم سوپر جام تک بازی بود/ رونالدو آماده بازی در ال‌کلاسیکو است

R1015163/P35350/S3,28/CT10

سرمربی کهکشانی‌ها با اعلام آمادگی ستاره پرتغالی‌اش برای بازی برابر آبی‌و‌اناری‌ها، اعتراف کرد که دوست داشت تکلیف سوپر جام اسپانیا در یک بازی مشخص می‌شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از دیدار رفت سوپر جام اسپانیا که بامداد دوشنبه در ورزشگاه نوکمپ برگزار می‌شود، به خبرنگاران از آمادگی کریستیانو رونالدو برای حضور در این بازی خبر داد و گفت که دوست داشت سوپر جام اسپانیا به جای دو بازی رفت و برگشت، تک بازی بود.

زیدان درباره تفاوت این بازی با دیگر ال‌کلاسیکو‌ها گفت: تفاوت این ال‌کلاسیکو این است که ما باید دو بازی انجام دهیم، نه هیچ چیز دیگر. باید دو بازی انجام دهیم تا جام را ببریم. من دوست داشتم که سوپر جام تک بازی بود.

زیزو ادامه داد: فردا وضعیت تیم‌مان بهتر مشخص خواهد شد. وضعیت همه بازیکنان ما خوب است. مصدوم نداریم و از نظر فیزیکی در شرایطی ایده‌آل قرار داریم. همه بازیکنان ما می‌‌خواهند بازی کنند و این خیلی خوب است اما ما مجبوریم که از میان بازیکنان‌مان 11 نفر را انتخاب کنیم. کریستیانو هم آماده است. وضعیت او بسیار خوب است. او تعطیلاتش را سپری کرده و 5 روزی است که ما به ما ملحق شده اما در این مدت تمرینات فراوانی انجام داده و برای بازی کنار سایر بازیکنان آماده است.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها درباره تأثیر خروج نیمار بر عملکرد بارسلونا هم تأکید کرد: نمی‌دانم رفتن او چه تأثیر می‌گذارد اما هر کدام از بازیکنان که بازی کنند کارشان را خوب انجام خواهند داد با این حال هیچ کدام آنها نمی‌توانند کاری که نیمار برای بارسا انجام می‌داد را انجام دهند چون نیمار، نیمار است و او واقعاً بازیکن سطح بالایی است. در دنیا تعداد بازیکنانی که شبیه نیمار بازی می‌کنند، زیاد نیست.

زیدان در پاسخ به این سؤال که بازیکنی مانند او در بازار نقل و انتقالات امروز دنیای فوتبال چقدر می‌ارزید، پاسخ جالبی داد و گفت: خیلی کم.

بازی رفت سوپر جام اسپانیا از 30 دقیقه بامداد دوشنبه شب در ورزشگاه نوکمپ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما