شناسهٔ خبر: 20807810 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

میترا حجار به «از یادها رفته» پیوست

تصویربرداری سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان همچنان ادامه دارد. بانوی گوینده خبر در صفحه اینتساگرامش تصویری از خودرویی خاص را منتشر کرد. تهیه کننده برنامه «وقت اضافه» گفت: جشنواره های رادیویی برای من حکم تنها روزنه امید برای رسیدن به رویای برنامه سازی را داشت. رئیس سازمان صدا و سیما در پیامی، انتصاب رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر این مجمع را تبریک گفت. برنامه «زاویه» شبکه چهار سیما 25 مرداد ماه به تلقی مشروطه خواهان از آزادی می پردازد. عباس غزالی، بازیگر سینما و تلویزیون سه شنبه 24 مرداد ساعت 20 مهمان جنگ شاد و جذاب مهتاب می شود. در برنامه «اینجا تهران است» از رادیو تهران شنیده می شوید، این برنامه پلی بین مردم و مسئولین استان تهران است. شب گذشته، خندوانه با میزبانی از مازیار میری کارگردان سینما روی آنتن رفت. دکتر مرتضی میرباقری، معاون سیما چندی پیش در حین بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «گمشدگان» با دعوت از تمامی مجریان، صاحب‌نظران و هنرمندان عرصه آثار نمایشی عنوان کرد که دیگر هیچ بازیگر محبوبی نباید در تلویزیون غایب باشد. برنامه «قندواره» به عنوان جشنواره تابستانی ادبیات طنز در تلویزیون، از امشب ساعت 21 مهمان بینندگان شبکه آموزش است. از مدت‌ها قبل حتی پیش از افتتاح رسمی شبکه‌هایی چون کودک و امید، دو شبکه اصلی یک و دو سیما به عنوان شبکه‌هایی که در کنار برنامه‌های اصلی خود به پخش برنامه‌هایی مختص گروه سنی کودک و نوجوان می‌پرداختند، شناخته می‌شدند و کودکان بسیاری دوران کودکی و نوجوانی‌شان را با تماشای برنامه‌های مختلف این دو شبکه سپری کرده‌اند. فخرالدین صدیق‌شریف که بتازگی 62 سالگی خود را جشن گرفت، حدود پنج دهه فعالیت مستمر در بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما دارد که عمر گرانی است. فخرالدین صدیق‌شریف بسیار شبیه اسم فامیل خودش است؛ صادق و شریف. این وقار و احترام و آرامش را به نقش‌آفرینی‌های خود هم منتقل کرده و با وجود بازی در نقش‌های مختلف، همواره پرسوناژی شریف از او به یاد داریم. نشست مجلس شورای اسلامی برای بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم از فردا (سه شنبه 24 مرداد) به مدت سه روز به طور زنده از رادیو فرهنگ پخش می شود. مراسم جشن 60 ساله شدن مهرانه مهین ترابی، عصر روز گذشته (جمعه) برگزار شد. محمدرضا گلزار

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه پنج، در تازه‌ترین مرحله ساخت سریال «از یادها رفته» میترا حجار به عنوان بازیگر به این سریال پیوست و جلوی دوربین رفت.

میترا حجار در این سریال نقش شحصیتی به نام فروغ را بازی می کند.فروغ یک پزشک زن ایرانی است که در فرانسه درس خوانده است و حضورش در سریال همراه با اتفاقات عجیب است.

پیش از این بازیگرانی همچون حسین یاری، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، هلیا امامی، رسول نجفیان، حبیب دهقان نسب، علیرام نورایی به این سریال پیوسته بودند.

مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد.

تصویربرداری این سریال علاوه در تهران در سایر شهرستان‌ها و در لوکیشن های متفاوت انجام می‌شود.

عوامل سریال از یادها رفته عبارتند از نویسنده: حامد افضلی‌ و رویا خسرونجدی، تدوین: شوکا زندباف، مدیرتصویربرداری: ایرج عاشوری، صدابردار: محمود سماک باشی، چهره‌پرداز: مهین نویدی، مدیر تولید: دانیال کاشانچی و مهدی تحویلیان، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، عکاس: پریدخت اصباح، مشاور امور رسانه‌ای: علی زادمهر، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما.

نظر شما