شناسهٔ خبر: 20562681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عضو هیئت رئیسه هیئت نجات غریق ساری:

فدراسیون شنا به شناگران روشندل توجه کند

R41358/P1336/S6,74/CT11

عضو هیئت رئیسه هیئت نجات غریق مرکز استان با تاکید بر توجه به ورزش معلولان در استان، گفت: فدراسیون شنا به شناگران روشندل توجه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، شعبان وفایی نژاد صبح امروز در جلسه هیئت رئیسه نجات غریق و غواصی شهرستان ساری، اظهار داشت: از سوی فدراسیون شنا کشور، سید سلمان هاشمی به عنوان مربی و علیرضا امیری در نابینایان جوانان و مسعود محمودی در کم بینایان جوانان به اردوی تیم نابینایان و کم بینایان کشور دعوت شدند.

وی افزود: این افراد پس از اتمام اردو به مسابقات جهانی امارات که آبان امسال برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

وفایی نژاد گفت: علیرضا امیری دارنده هشت مدال قهرمانی نابینایان کشور در قورباغه، کرال سینه، کرال پشت و مسعود محمودی دارنده 13 مدال طلا از مسابقات قهرمانی کشور بوده که هر دو نفر از استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وفایی نژاد خاطر نشان کرد: سید سلمان هاشمی مربی ارزنده و سازنده این دو نفر که رئیس هیئت نجات غریق ساری نیز بوده به عنوان مربی به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند و هر دو نفر از رکورداران شنا روشندلان کشور هستند.

عضو هیئت رئیسه هیئت نجات غریق ساری گفت: امیدواریم این بار اراده مسئولان شنا کشوربر این باشد که تیم نوجوانان و جوانان روشندل را به این مسابقات اعزام کنند.

وفایی نژاد یادآور شد: متأسفانه در چند سال گذشته این اتفاق مهیا نشده بود که تیم نوجوانان و جوانان روشندل به مسابقات بین المللی اعزام شوند و همواره اعزام‌ها برای تیم بزرگسالان بوده است.

وی گفت: در ساری، 10 تن از روشندلان تمرینات مرتب و منظم خود را زیر زیر سلمان هاشمی برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما