شناسهٔ خبر: 20562667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار لرستان:

ظرفیت های راکد لرستان احیاء می شود

خبرگزاری شبستان: استاندار لرستان، بهره برداری از ظرفیت و استعدادها را بستر تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در استان، ظرفیت های راکد و مغفول مانده استان احیاء می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، شامگاه(4 مرداد) در مراسم افتتاح طرح تولیدی گوشت مرغ ماهان در دوره چگنی لرستان، گفت: استان لرستان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بیشماری است که بهره برداری از این ظرفیت ها بستر اشتغال و تقویت اقتصاد است.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی استانداری لرستان برای احیای ظرفیت های استان، افزود: تلاش می شود مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای احیای ظرفیت های لرستان جذب شود.

 

بازوند، اظهار داشت: اکثر پروژه‌های تعطیل استان توسط هلدینگ‌های اقتصادی فعال به چرحه تولید باز گشته‌اند.

 

 استاندار لرستان، بیان کرد: 367 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط سازمان اقتصادی کوثر در لرستان شده است.

 

وی با اشاره به احیای ظرفیت‌های راکد استان احیا شده است، خاطرنشان کرد: بهره برداری صحیح و کارشناسی شده از استعدادها و توانمند های مهم ترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 

بازوند، گفت: با افتتاح  پیشرفته‌ترین مزرعه مرغ مادر گوشتی در شهرستان چگنی  100 فرصت فرصت شغلی به صورت مستقیم 2800 فرصت شغلی به صورت غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

 

استاندار لرستان، ابراز کرد: افتتاح پیشرفته ترین مزرعه مرغ مادر گوشی بکی از مصداق های بارز تولید و اشتغال و همچنین گام برداشتن در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 

وی بیان کرد: مهمترین ساز کار تولید و اشتغال سرمایه‌گذاری است که امنیت سرمایه‌گذاری در تمامی مناطق لرستان تضمین شده است.

نظر شما