شناسهٔ خبر: 20560216 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

بهترین بازیگران و خوانندگان ایرانی از نگاه بازیگر «ماجرای نیمروز»

فرهنگ > تلویزیون - مهرداد صدیقیان، بازیگر سینما و تلویزیون، در برنامه دیشب «خندوانه» از نگاه خود بهترین بازیگران و خوانندگان ایران را معرفی کرد و پیتزا را بهترین اختراع بشر نامید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رامبد جوان، در برنامه شامگاه چهارشنبه «خندوانه»، میزبان مهرداد صدیقیان، بازیگر نقش اصلی فیلم «ماجرای نیمروز» بود.

صدیقیان در پاسخ به یک پرسش جوان گفت: «سال 95 پر کار بودم و تو پنج فیلم بازی کردم. اما از نوروز امسال تا حالا کاری نکرده‌ام. با این‌حال چند فیلم نمایش داده نشده دارم که با آمدن آن‌ها ، مردم یکی دو سال دیگر هم من را روی پرده می‌بییند.»

در واکنش به این پرسش رامبد جوان که یک‌سال بیکاری از نظر مالی سخت نیست، صدیقیان پاسخ داد: «چرا اما همیشه تلاش می‌کنم یک حداقل پولی همیشه در حسابم باشد.»

او در باره چگونه بازیگر شدن خود توضیح داد: «در خانواده‌ام کسی سینمایی نیست. در مدرسه با تئاتر شروع کردم که کلاس‌های درس را به بهانه آن می‌پیچاندم.»

این بازیگر افزود: «15 یا 16 ساله بودم که فراخوان جذب بازیگر برای فیلم «عصر روز جمعه» را دیدم، تست دادم و در آن بازی کردم. دومین فیلم من هم «اتوبوس شب» با کارگردانی کیومرث پوراحمد بود.»

در ادامه برنامه، مهرداد صدیقیان، پیتزا را بهترین اختراع بشر دانست و در پاسخ به یک پرسش دیگر، بهترین بازیگر سینما را شهاب حسینی معرفی کرد و علیرضا قربانی و فریدون اسرایی را بهترین خواننده‌ها ایران دانست.

او در پایان تاکید کرد دوست دارد در فیلمی از اصغر فرهادی بازی کند.

 

5757

 

نظر شما