شناسهٔ خبر: 20552680 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن:

به‌زودی شاهد عملیات غافلگیر کننده‌ دیگری علیه عربستان خواهیم بود

R36348/P36446/S8,90,92,1115/CT10

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن بار دیگر به کارکنان شرکت‌های نفتی عربستان هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن امروز چهارشنبه به همه کارکنان شرکت‌های نفتی عربستان درباره باقی ماندن در محل کارشان هشدار داد.

وی در صفحه خود بر روی فیسبوک نوشت: لازم دیدیم که بار دیگر از کارکنان شرکت‌های نفتی عربستان بخواهیم که محل‌های کار خود را در سریع‌ترین زمان ممکن ترک کرده یا مرخصی بدون حقوق بگیرند، در غیر این صورت مسئولیت عواقب حضور در محل  کار بر عهده خود آنان است و به یاری خدا، عملیات غافلگیر کننده جدیدی در کار خواهد بود.

 الحوثی گفت: ما از عربستان و همپیمانانش می‌خواهیم که به محاصره پایان داده و تجاوز را متوقف کنند، زیرا ملت یمن ادامه ضربه به امنیت و ثبات و محاصره علیه خود را نمی‌پذیرند.

 یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شنبه شبگذشته با یک فروند موشک بالستیک دور برد برکان (2-H  ) (آتشفشان اچ 2  ) پالایشگاه‌های نفت عربستان در استان ینبع در غرب این کشور را در هم کوبید.

در همین راستا عزیز راشد دستیار سخنگوی ارتش یمن گفت: در صورتی که تجاوز به یمن متوقف نشود، ارتش مناطق حیاتی عربستان را هدف قرار می‌دهد.

 یگان موشکی ارتش یمن در بیانیه‌ای ضمن هشدار به شرکت‌های نفتی عربستان، از آغاز مرحله بعد از ریاض خبر داد.

مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی اخیرا چهار تن از اسرای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در بخش موزع از توابع استان تعز در غرب این کشور را اعدام کردند که ارتش یمن خیلی سریع با حمله موشکی به پالایشگاه‌های نفت عربستان به این جنایت واکنش نشان داد.

انتهای پیام/

نظر شما