شناسهٔ خبر: 20550712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انتقال دبیرخانه ملی «همکلاسی آسمانی» از ایلام به یزد

نمایندگی یزد

مسئول دبیرخانه ملی «همکلاسی آسمانی» با اشاره به انتقال این دبیرخانه از ایلام به یزد، یکی از مهمترین برنامه‌های آن را طراحی نرم‌افزار آثار شهدای دانش‌آموز اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

«حسین میرشریف» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که قرار است دبیرخانه ملی «هم‌کلاسی آسمانی» از استان ایلام به استان یزد منتقل شود، اظهار کرد: در همین راستا نیز پنج هزار پرونده شهدای دانش‌آموز کشور به یزد انتقال داده خواهد شد.

وی درمورد هدف این دبیرخانه نیز گفت: سرگذشت‌پژوهی شهدای دانش‌آموز و آشنایی دانش‌آموزان این نسل با همکلاسی‌های آسمانی‌شان دو هدف عمده تشکیل این دبیرخانه است.

میرشریف، آماده‌سازی طرحی برای سرگذشت پژوهی شهدای دانش‌آموزی که هنوز سرگذشت‌پژوهی نشده‌اند و تدوین پرونده‌هایی که پژوهش در مورد آنها تکمیل شده است، در دستور کار برنامه‌های این دبیرخانه است .

مسئول دبیرخانه ملی «همکلاسی آسمانی» ویژه‌ترین برنامه این دبیرخانه را طراحی نرم‌افزار شهدای دانش‌آموز ذکر و تاکید کرد: این برنامه تاثیر شگرفی بر دانش‌آموزان خواهد داشت و آنها علاوه بر تشویق به مطالعه دست‌نوشته‌های شهدا، به سمت خانواده‌های شهدا، دوستان و همرزمان آنها سوق می‌دهد.


انتهای پیام

نظر شما