شناسهٔ خبر: 20550606 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال/سرمربی فولاد: مقابل پرسپولیس نگرانی نداریم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در دیدار خارج از خانه فردا - پنجشنبه - مقابل پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران نگرانی های کمتری داریم.

صاحب‌خبر -

«سیروس پور موسوی» روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر باشگاه های کشور افزود: به طور حتم حساسیت میزبانی در هفته نخست لیگ برتر برای پرسپولیس وجود دارد.
وی در خصوص عملکرد نامناسب فولاد در چند فصل گذشته لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به بودجه باشگاه، سعی کردیم بازیکنان بومی را جذب کنیم تا عملکرد تیم از فصل قبل بهتر شود.
پورموسوی ادامه داد: با توجه به شرایط هر مسابقه بازیکنان مورد نظر را انتخاب و روانه میدان می کنیم و در دیدار فردا مقابل پرسپولیس نیز با توجه به قدرت تیم حریف، ترکیب تیم را انتخاب می کنیم.
وی ادامه داد: شخصا علاقمند هستم در هر دیداری بازی زیبایی هر دو تیم ارایه دهند و به طور قطع در ورزشگاه آزادی تهران، بازی زیبا و جذاب خواهد شد.
پورموسوی در خصوص استفاده از «آرش افشین» مهاجم این تیم در هفته های نخست گفت: برای آنکه افشین بتواند آمادگی لازم را کسب کند در هفته های نخست از او استفاده نمی کنیم و از هفته های پنجم یا ششم به بعد با آمادگی بیشتری در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت.
دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته نخست هفدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه ساعت 21 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
ورزشی**9029**1067**
خبرنگار: مهدی موذن انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*

نظر شما