شناسهٔ خبر: 20547647 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

المپیک تابستانی ۲۰۱۷ ناشنوایان؛ مجموع مدال‌های ایران به ۲۰ رسید

- همشهری آنلاین: در پایان هفتمین روز از رقابت‌های المپیک تابستانی ناشنوایان در سامسون ترکیه ، کاروان ورزشی امام رضا (ع) با ۳ مدال طلا، ۵ نقره و ۱۲ برنز در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

در کشتی آزاد، کیوان رستم‌آبادی در وزن 57 کیلوگرم با نتیجه 10-0 حریف قزاقستانی را ضربه فنی کرد، در مبارزه با حریف روسی 14-8 پیروز شد و در دور سوم حریف ارمنستاني را ضربه فنی کرد و به فینال راه یافت. وي در فینال با حریف مغول پیکار کرد و با نتیجه 16-15 پیروز شد و به مدال طلا دست پیدا کرد.

حسین نوری در وزن 65 کیل گرم با نتیجه 10-2 حریف گرجستانی را شکست داد، در دور دوم با نتیجه 12-8 حریف پر قدرت ترک را شکست داد و در مبارزه با حریف روسی 6-0 پیروز شد و به فینال راه یافت. وي در فینال 10-0 حریف مغول را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در دو و میدانی، در دوی 100 متر هاشم یادگاری با رکورد 10:96 و با اختلاف یک صدم ثانیه به مدال نقره دست یافت.

در کاراته، بیتا جواهری در وزن 68+ کیلوگرم در مسابقه اول برابر حریف ترک 2-1 جلو افتاد و به خاطر دریافت دو اخطار، ورزشکار ترک برنده اعلام شد. جواهري در مصاف با حريف روس 4-2 برنده شد و در مجموع امتیازات به مدال برنز رسید.

سارا ادریا در وزن 68- کیلوگرم در مصاف با حریف ترک 7-1 پیروز شد، در برابر حریف روسی 1-0 باخت و در مسابقه پایانی، حریف برزیلی حاضر نشد و ادریا در مجموع امتیازات به مدال نقره دست یافت.

در وزن 84+ کیلوگرم حسین تبرته فراهانی 6-4 بر حریف ونزوئلايي پیروز شد، در پیکار با حریف اوکراینی ۵ - ۲ پیروز و فینالیست شد. فراهانی در مصاف با حریف روسی در فینال 4-0 شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

 

نظر شما