شناسهٔ خبر: 20540370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

تلاش برای رفع محرومیت بالاترین نوع خدمت است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در لرستان، خدمت به محرومان را بالاترین نوع خدمت دانست و گفت: رضای خداوند در گره گشایی از مشکلات مردم بویژه در مناطق محروم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز (3 مرداد) در نشست مشترک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، گفت: خدمت به مردم مهم ترین راه برای رفع محرومیت از چهره جامعه است.

 

وی با اشاره به سفارش اسلام در خدمت به محرومین، افزود: اگر در پی کسب رضایت خداوند باشیم، رضایت مردم هم محقق می شود.

 

آیت الله میرعمادی، با اشاره به اینکه خدمت به محرومان و پابرهنگان از آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب است، ادامه داد: تلاش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در محرومیت زدایی از جامعه ستودنی است.

 

وی افزود: این ستاد خدمات شایانی در ساخت مدارس، درمانگاه ها، مساجد و همچنین کمک به فقرا در کشور داشته است.

 

آیت الله میرعمادی، خاطرنشان کرد: این ستاد دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری است که بهره برداری از این توانمند ها در سایه تلاش چهره های خدوم فعال در این عرصه می تواند بستر تولید و اشتغال در جامعه باشد.

 

وی تصریح کرد: انتظار می رود ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال جاری برای تحقق شعال سال در عرصه تولید و اشتغال فعالیت بیشتری داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، با اشاره به اهمیت مساجد در ترویج فرهنگ دینی، اظهار داشت: همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در احداث مساجد و خانه های عالم قابل تقدیر است.

 

آیت الله میرعمادی، افزود: همچنین انتظار می رود با هدف تقویت فرهنگ دینی در استان لرستان با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) 110 مسجد و 110 خانه عالم در مناطق محروم روستایی لرستان احداث شود.

نظر شما