شناسهٔ خبر: 20535050 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

لاتزیو مهاجم ملی پوش ایرانی را می‌خواهد

«آزمون» گرانترین بازیکن فوتبال ایران

صاحب‌خبر -
 

باشگاه لاتزیو برای جذب سردار آزمون موافقت کرد که ۱۸ میلیون یورو به روبین کازان بپردازد
به‌ گزارش ‌ایسنا، بعد از این که در یکی، دو روز گذشته صحبت‌هایی از توافق لاتزیو و روبین کازان برای حضور سردار آزمون در ایتالیا شنیده شد، دیروز مرجع معتبر کالچومرکاتو اعلام کرد: باشگاه لاتزیو در نهایت توافق کرد که ۱۸ میلیون یورو (بیش از ۸۰ میلیارد تومان) برای جذب آزمون به روبین کازان بپردازد.
روبین کازان که آزمون را به صورت قرضی به روستوف داده بود، بعد از جذب این بازیکن با قراردادی سه ساله اکنون در پی فروش او است و ۲۰ میلیون یورو روی او قیمت گذاشت که این پیشنهاد ابتدا از سوی لاتزیو رد شد و باشگاه ایتالیایی اعلام کرد که بیش از ۱۵ میلیون به روبین کازان نخواهد داد اما در نهایت دو طرف بر روی ۱۸ میلیون یورو توافق کردند.‌اسکای ایتالیا هم در خبری اعلام کرده است که دو باشگاه لاتزیو و کازان برای انتقال سردار آزمون در مراحل نهایی توافق هستند.به ‌این‌ ترتیب آزمون با مبلغی حدود ۸۰ میلیارد تومان گران‌ترین فوتبالیست تاریخ ایران خواهد شد.
دقایقی پیش روزنامه کریره ایتالیا هم در وب سایتش جزییاتی از توافق لاتزیو و کازان منتشر کرد. بر اساس اعلام این روزنامه، از ۱۸ میلیون یورو مبلغ انتقال ۱۵ میلیون مبلغ قرارداد خواهد بود و ۳ میلیون یورو هم پاداش در نظر گرفته شده است.
توئیتر روزنامه ایتالیایی فوتو اسپورت هم اعلام کرده که قرارداد انتقال آزمون به لاتزیو ۵ ساله خواهد بود.
سردار زوج مهاجم تیم ملی ایتالیا
این در حالی است که روزنامه مطرح ایتالیایی در شماره چند روز پسش خود بار دیگر به قطعی بودن خرید ستاره تیم ملی ایران در روزهای آتی با قراردادی سنگین اشاره کرد.
کوریره دلااسپورت به عنوان یکی از معتبرترین روزنامه های چاپ شهر رم در ایتالیا از پروسه خرید سردار آزمون توسط باشگاه لاتزیو نوشت و مدعی شد این مهاجم ایرانی قطعا تا یک هفته آینده به عنوان خرید رویایی باشگاه به طرفداران بیانکوچلستی معرفی خواهد شد.
در گزارش کوریره دلااسپورت آمده است:
« نمایندگان باشگاه لاتزیو در ادامه مذاکرات خود با باشگاه روسی روبین کازان و مدیربرنامه سردار آزمون یک گام دیگر به خرید مهاجم ملی پوش ایرانی نزدیک شدند تا سیمونه اینزاگی نگرانی‌هایش برای انتخاب زوجی مناسب برای چیرو ایموبیله در خط حمله لاتزیو از بین برود».
پافشاری روزنامه معتبری همچون کوریره دلااسپورت در خرید آزمون توسط لاتزیو می تواند مهمترین اتفاق و خبر این روزهای فوتبال ایران باشد؛ چون سردار آزمون را در همین سن کم در زمره بازیکنان بزرگ حاضر در یکی از معتبرترین لیگ های اروپا قرار می‌دهد. لیگی که پیش از این بازیکنانی همچون رحمان رضایی و علی سامره در آن حضور داشته و به مصاف قدرت های بزرگ ایتالیا رفتند.‌پوشیدن پیراهن لاتزیو به عنوان یکی از هفت خواهر فوتبال ایتالیا قطعا سردار را هم ردیف با انتقال بازیکنان بزرگ فوتبال ایران به باشگاه های بزرگ اروپایی همچون علی دایی، کریم باقری، خداداد عزیزی، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، وحید هاشمیان و … قرار می دهد.

نظر شما