شناسهٔ خبر: 20534117 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه حمایت | لینک خبر

وزیر ورزش و جوانان:

طلای آسیا را از تیم امید می خواهیم

وزیر ورزش و جوانان با حضور در جمع بازیکنان تیم ملی فوتبال امید با بیان اینکه در کارنامه فوتبال، صعود به المپیک را کم داریم، ابراز امیدواری کرد که تیم ملی امید در بازی‎های آسیایی عملکرد خوبی داشته باشد و قهرمان شود.

صاحب‌خبر -

دادستان کل کشور صبح امروز به صورت سرزده از دادسرای فرهنگ و رسانه و کارکنان دولت واقع در میدان ارک تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه رسیدگی به پرونده‌ها قرار گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در آغاز ساعت کاری ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران به همراه چند نفر از معاونان خود در محل این دادسرا حاضر شد و با سرکشی از برخی شعب دادسرا، به گفتگوی مستقیم با مراجعه کنندگان و تعدادی از دست اندرکاران آن پرداخت.
دادستان کل کشور در این دیدار که نزدیک به سه ساعت طول کشید پس از بررسی روند کار و شنیدن برخی از مشکلات موجود در جلسه ای با حضور دادستان عمومی و انقلاب تهران و معاونان خود به جمع بندی این دیدار پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، در حاشیه این دیدار، دادستان کل کشور درباره هدف خود از این بازدید گفت: در راستای عمل به وظایف و سرکشی و بازدید از این دادسرا و احوال پرسی همکاران که در اینجا زحمت می‌کشند، به صورت سرزده خدمت دوستان رسیدیم و حتی خود دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران هم از بازدید سرزده مطلع نبود.
وی افزود: در این دیدار تعدادی از پرونده‌ها را دیدم و با تعدادی از بازپرسان محترم و دست‌اندرکاران مرتبط با رسانه و دادسرا صحبت کردم و در پایان هم جلسه‌ای با دادستان تهران و همکاران داشتم که به جمع‌بندی موارد بپردازیم.
بختیاری دادیار دیوان عالی کشور و رییس دفتر دادستان کل، فیروزی معاون نظارت دادستان کل، خرم‌آبادی معاون امور فضای مجازی و صدرایی مشاور دادستان کل کشور در این بازدید حضور داشتند.

 جمع‌بندی پرونده‌های انتخاباتی تا یکی دو ماه آینده
دادستان کل کشور همچنین از جمع‌بندی و تعیین تکلیف پرونده‌های مربوط به تخلفات انتخابات تا یکی دو ماه آینده خبر داد.
منتظری در حاشیه بازدید از دادسرای کارکنان دولت و فرهنگ و رسانه، به خبرنگاران گفت: پرونده مربوط به انتخابات آن طور که گزارش دادند تا یکی دو ماه آینده جمع‌وجور می‌شود.
وی افزود: در این پرونده‌ها برای تعدادی از افراد قرار منع تعقیب و برای تعدادی نیز کیفرخواست صادر شده است.
 

نظر شما