شناسهٔ خبر: 20531416 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

منصوريان: با چندين هدف جباري را جذب کرديم، نظر نهايي در مورد مصدوميتش را دکتر نوروزي مي‌دهد

سرمربي استقلال تاييد کرد که نظر نهايي در مورد وضعيت مجتبي جباري را دکتر نوروزي مي‌دهد.

صاحب‌خبر -

عليرضا منصوريان در گفت وگو با سايت رسمي باشگاه استقلال، در حاشيه تمرين امروز (سه شنبه) آبي‌هاي پايتخت درباره آخرين شرايط تيمش پيش از بازي برابر صنعت نفت آبادان گفت: تمرينات خيلي خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم و آماده بازي با صنعت نفت آبادان هستيم. اين بازي براي ما سخت است چون حريف قدرتمند است و هم اينکه گرماي هوا رقيب ديگر ماست که بايد با آن مبارزه کنيم. با اين حال از آمادگي خوبي برخورداريم و بسيار اميدوارم که بتوانيم با سه امتياز از آبادان به تهران باز گرديم.

وي با اشاره به حضور چند بازيکن جديد در استقلال گفت: اسکلت اصلي تيم را از فصل گذشته حفظ کرده‌ايم و چند بازيکن جوان و با تجربه هم به جمع ما اضافه شده‌اند. الان بازيکنان با تجربه و بزرگي مثل مهدي رحمتي، پژمان منتظري، مجتبي جباري، خسرو حيدري و سرور جپارف را در اختيار داريم که تجربه بالايي دارند و ضمن اينکه هواي جوان ترها را هم دارند، به لحاظ فني هم مي‌توانند در کنار ساير بازيکنان به ما کمک کنند.

سرمربي استقلال درباره وضعيت مجتبي جباري تصريح کرد: در مورد مجتبي جباري، بايد بگويم او را با چندين هدف جذب کرده‌ايم. اول اينکه کمک به وضعيت تهاجمي و مالکيت تيم در بازي ها، دوم کمک به جوان‌ترهاي استقلال به عنوان الگويي مناسب وسوم انرژي مثبتي که حضور جباري به سکوهاي ما مي‌دهد. اين اهداف را در پژمان منتظري، خسرو حيدري و مهدي رحمتي هم دنبال مي‌کنيم. چون اعتقاد دارم جوان هاي امروز ما احتياج به چهار بزرگتر در پست هاي مختلف دارند. او با ما تمرينات بدنسازي را از ابتدا شروع کرده و در طول تمرينات مصدوميت و يا آسيبي در او نديديم. فقط و فقط بايد وضعيت بدني و آمادگي جسماني او بهبود پيدا کند و از طرفي نظر نهايي را درمورد وضعيت اين بازيکن، دکتر امين نوروزي مي‌دهد. به عنوان مسئول کادرفني بايد بگويم در تمرينات ما، اين بازيکن شرايط خوبي دارد. برخلاف اخباري که از جانب ايفمارک توسط برخي از دوستان علاقمند به ايجاد حاشيه براي استقلال منتشر شد، پس از ديدن مصاحبه خانم دکتر هراتيان متوجه شدم که ايشان خيلي حرفه اي به موضوع نگاه کرده و اصول حرفه‌اي را رعايت کردند ولي بعضي از دوستان به نقل از ايفمارک، اخبار کذبي را منتشر کردند. در مجموع دکتر نوروزي نظر نهايي خود را فردا به ما اعلام مي‌کند ولي اين را هم بگويم که در بازي‌هاي دوستانه، جباري تنها نياز به آمادگي جسماني بيشتر داشت و در او اثري از آسيب ديدگي نديدم. بعد از دريافت نظر از دکتر نوروزي طي جلسه‌اي با کليه اعضاي کادرفني تصميمي را اتخاذ و با توجه به آنچه به صلاح آينده باشگاه باشد اعلام مي‌کنيم.

نظر شما