شناسهٔ خبر: 20530578 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت از سه بانوی ورزشکار یاسوجی برای مسابقات کیک بوکسینگ

خبرگزاری صداوسیما / خبرگزاری صداوسیما

سه نفر از بانوان ورزشکار رشته کیک بوکسینگ از یاسوج به اردوی تیم ملی بانوان کشور برای مسابقات جهانی انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -
دعوت از سه بانوی ورزشکار یاسوجی برای مسابقات کیک بوکسینگبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مسابقات کیک بوکسینگ بانوان کشور و انتخابی جام جهانی که با حضور ۲۰ استان و به میزبانی تهران برگزار شد تیم کیک بوکسینگ یاسوج به ۳ مدال طلا، ۴ نقره و یک برنز دست یافت و خانم ها زهره محمدی، اسما خدادادی، زهرا خسروانی پور، سارا نجابت با درخشش در این رقابت‌ها کیک بوکسینگ بانوان به اردوی تیم ملی بانوان کشور برای مسابقات جهانی انتخاب شدند.
بنا به این گزارش در رده تیمی این رقابت‌ها، استان تهران به مقام نخست رسید، کهگیلویه و بویر احمد دوم و ایلام در مکان سوم این مسابقات قرار گرفت.
در قسمت انفرادی این مسابقات زیر ورزشکاران رزمی کار استان در رده نوجوانان؛ نیلوفر تاجدینی در وزن منهای ۵۰ کیلو و سحر اندرز در وزن منهای ۵۵ مقام اول و یاسمن اتابک وزن به اضافه ۵۵ و زهرا محمدی وزن منهای ۵۵ به ترتیب دوم و سوم شدند.
 در رده جوانان زهرا خسروانی پور در وزن منهای ۷۰، مقام اول و سارا نجابت در وزن به اضافه ۷۵ دوم شد همچنین در رده بزرگسالان نیز زهره محمدی در وزن منهای ۵۵ مقام دوم و اسما خدادادی در وزن منهای ۷۵ مقام دوم شد.
در این مسابقات شهین جعفری به عنوان مربی و مهین جعفری بعنوان سرپرست تیم را همراهی کردند.
  زهره محمدی، اسما خدادادی، زهرا خسروانی پور، سارا نجابت با درخشش در این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ بانوان کشور برای مسابقات جهانی انتخاب شدند.
مسابقات جهانی کیک بوکسینگ شهریور ۹۶ به میزبانی تهران و با شرکت ۴۰ کشور دنیا برگزار خواهد شد.

نظر شما