شناسهٔ خبر: 20530530 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

در دیدار با اعضای فراکسیون وفاداری به مقاومت مجلس لبنان

ظریف: در سایه وحدت و همدلی می‌توان به موفقیت‌های بزرگی دست یافت

R36486/P36447/S8,90,95/CT10

وزیر امور خارجه ایران در دیدار با اعضای فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان گفت که در سایه وحدت و همدلی می‌توان به موفقیت‌های بزرگی دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، عصر امروز (سه‌شنبه) جمعی از اعضای فراکسیون وفاداری به مقاومت مجلس لبنان با حضور در وزارت امور خارجه با دکتر محمد جواد ظریف دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر ظریف با تبریک پیروزی‌های مقاومت و ارتش لبنان در منطقه عرسال علیه تروریست‌ها، این موفقیت را ثمره وحدت و اتحاد همه نیروها دانست و افزود: این امر می‌تواند درسی برای همگان به‌ویژه در جهان اسلام باشد که می‌توانند در سایه وحدت و همدلی به موفقیت‌های بزرگی دست یابند.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به تحولات اخیر در فلسطین اشغالی و جنایات صهیونیست‌ها در قدس شریف اظهار داشت: اگر جهان اسلام بتواند عبرت گرفته و از اختلافات دور شود و راه وحدت و همدلی را در پیش گیرد، صهیونیست‌ها هرگز جرئت نمی‌کنند دست به چنین اقدامات و جنایاتی بزنند.

در ادامه این دیدار طرفین در خصوص روابط دوجانبه ایران و لبنان و نیز آخرین تحولات در سوریه، لبنان، منطقه و جهان گفتگو و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/.*

نظر شما