شناسهٔ خبر: 20530246 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همکاری بنیاد برکت با کمیته امداد برای حمایت از محرومان

استانها- ایرنا- بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آمادگی خود را برای مشارکت و همکاری در زمینه‌ محرومیت زدایی و حمایت از محرومان با کمیته‌ امداد امام (ره) اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

رییس کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌‌ریزی‌های بنیاد برکت در زمینه‌ محرومیت‌زدایی و حمایت از محرومان و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های متعدد توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی، این بنیاد آمادگی دارد تا برای کمک به محرومان با کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) همکاری و مشارکت کند.
سید پرویز فتاح در این زمینه اظهار داشت: با توجه به وسعت کار کمیته‌ امداد، به کمک مؤسسات، خیرین یا سازمان‌های فعال در حوزه‌ محرومیت‌زدایی نیازمندیم.
وی افزود: علاوه بر سازمان بهزیستی، بسیج و بنیاد مستضعفان با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در خصوص محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان جامعه نیز مذاکراتی برای مشارکت و همکاری به عمل آمده است.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: در یک نمونه از این همکاری‌ها، بنیاد برکت با هدف تعامل و هم‌افزایی، تفاهم‌نامه‌ای را با کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) امضا کرده که به موجب آن از ایتام تحت پوشش این کمیته در مناطق محروم حمایت می‌کند.
بر اساس این تفاهم‌نامه، با معرفی ایتام مناطق محروم و روستایی از سوی کمیته امداد، این ایتام تحت پوشش حمایتی، بیمه‌ای و مالی بنیاد برکت قرار می‌گیرند.
بنیاد برکت در 20 آذر ماه سال 1386 از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاسیس شد تا به عنوان مجموعه‌ای برای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و انجام امور عام‌المنفعه، در مناطق محروم و کمتر توسعه‌ یافته فعالیت کند.
1138/1042
خبرنگار: ناهید صفری**انتشار دهنده: فاطمه نوری

انتهای پیام /*

نظر شما