شناسهٔ خبر: 20529358 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

قرارگاه ایمان و بصیرت (3)؛

نمایشگاه بزرگ «قرارگاه ایمان و بصیرت» در اراک آغاز به‌ کار کرد

همزمان با سالروز بمباران شهر اراک و نخستین نماز جمعه این شهر، همچنین سالروز عملیات مرصاد و آغاز دهه کرامت، نمایشگاه بزرگ «قرارگاه ایمان و بصیرت» در مصلی «بیت‌المقدس» اراک با فعالیت 54 غرفه آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

نمایشگاه بزرگ «قرارگاه ایمان و بصیرت» در اراک آغاز به‌ کار کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، دومین نمایشگاه بزرگ «قرارگاه ایمان و بصیرت» در شهر اراک آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه، 33 غرفه مربوط به ستادهای نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی و سایر غرفه‌ها نیز مربوط به فعالیت ادارات و نهادهای این استان در خصوص بحث ایثار و شهادت است.

هر یک از غرفه‌ها با نمایش عکس‌ها و تصاویر مختلف و همچنین ارائه بروشورهای متعدد، خلاصه‌ای از گزارش و اهم فعالیت‌های خود را در خصوص موضوعاتی نظیر ایثار و شهادت، نماز جمعه، سبک زندگی اسلامی، شهدا و دیگر موضوعات در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

این نمایشگاه از 2 تا 6 مردادماه ادامه داشته و در نوبت صبح و عصر بازدید کنندگان می‌توانند به محل مصلی «بیت‌المقدس» اراک مراجعه کنند.

خاطرنشان می‌شود، خبرگزاری دفاع مقدس و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما