شناسهٔ خبر: 20528376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مانور دوسالانه امداد و نجات سانحه فرضی هواپیمای مسافربری در اصفهان برگزار شد

R41346/P41362/S6,51/CT11

مانور دوسالانه امداد و نجات سانحه فرضی هواپیمای مسافربری صبح امروز در اصفهان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، داریوش کریمی صبح امروز در حاشیه برگزاری مانور دوسالانه امداد و نجات سانحه فرضی هواپیمای مسافربری در اصفهان اظهار داشت: مانور دوسالانهامداد و نجات سقوط فرضی هواپیمایی فوکر در فرودگاه شهید بهشتی و با حضور فعال تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مانور براساس تقویم دوسالانه سازمان هواپیمایی کشوری و مطابق با استانداردهای سازمان ایکائو برگزار شد، افزود: مانور دو سالانه امداد و نجات به منظور ارتقای سطح استانداردهای ایمنی و مقابله با بحران‌های ناشی از نقص فنی و اقدامات تروریستی انجام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان ادامه داد: ماه گذشته دو مورد حضور به موقع نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در عملیات نقص فنی هواپیمای مسافربری در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان داشتیم که پشتیبان فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و مهرآباد تهران بوده و بسیاری از پروازهای کشور با این فرودگاه مرتبط بوده و خدمات دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این مانور 58 نفر از عوامل امدادی در قالب 13 تیم عملیاتی امداد و نجات، رهاسازی، آنست، حمایت روانی و بالگرد و 13 دستگاه خودرو نجات و آمبولانس و درمانگاه سیار مشارکت داشتند.

کریمی خاطرنشان کرد: در کنار اکیپ‌های جمعیت هلال‌احمر، سازمان آتش‌نشانی، مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان، اداره کل فرودگاه، آتش‌نشانی فرودگاه، یگان حفاظت و هوانیروز ارتش مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما