شناسهٔ خبر: 20518935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف 91 درصدی جرایم در گناوه

فرمانده انتظامی گناوه گفت: در مدت چهار ماه نخست امسال 91 درصد از جرایم به وقوع پیوسته در این شهرستان ازجمله سرقت کشف شده است.

صاحب‌خبر -

کشف 91 درصدی جرایم در گناوهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ داریوش مردانی روز دوشنبه در جمع فعالان اجتماعی این شهرستان افزود: در این مدت درمجموع 327 فقره سرقت در این شهرستان انجام که معادل 275 فقره آن کشف شده است.

وی اظهارکرد: در زمینه جرائم خشن دراین مدت تنها یک فقره قتل انجام که با همت و همکاری دستگاههای امنیتی و قضایی و انتظامی کشف شد و آدم ربایی و زورگیری نیز وجود نداشته است.

وی به بیان آمار سن جرایم و تعداد دستگیرشدگان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در رده سنی 15 تا 24 سال 39 نفر، 25 تا 39 سال 312 نفر و 40 سال به بالا 51 نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گناوه افزود: بیشترین سرقت ها در این شهرستان مربوط به موتورسیکلت و داخل خودروها بوده است.

وی به برنامه های پیشگیرانه آسیب های اجتماعی این فرماندهی اشاره کرد و گفت: دراین ارتباط برنامه های آموزش های همگانی در سطح مدارس، ادارات و حسینیه ها باحضور کارشناسان برگزار و بروشورهایی دراین زمینه در منازل توزیع شد.

مردانی، از مردم گناوه خواست باتوجه به اینکه حضور اتباع افغان در این منطقه ممنوع است از دادن کار و دیگر امور به آنان بجد پرهیز کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه نیز گفت: برپایی این نشست نشاندهنده تعامل و ارتباط خوب دوجانبه مسئولان با مردم است.

حسین امیری افزود: در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی تنها نباید توقع و انتظار از مسئولان مربوطه داشته و همه اقشار باید همکاری کنند.

انتهای پیام /پ

نظر شما