شناسهٔ خبر: 20514123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

تحولات یمن؛

شدت گرفتن حملات رزمندگان انصارالله یمن علیه نظامیان رژیم سعودی+ فیلم

رزمندگان انصارلله یمن با حمله گسترده خود علیه نظامیان رژیم سعودی، ده‌ها تن از آن‌ها را کشته و زخمی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صاحب نیوز؛ رزمندگان مقاومت «انصارلله» یمن موفق شدند با گسترش دامنه حملات خود علیه مواضع نظامیان و مزدوران وابسته به رژیم سعودی در جنوب عربستان و استان‌های «تعز و مارب» یمن، ده‌ها تن از آن‌ها را کشته و زخمی کنند.

نیروهای یمنی موفق شدند در جبهه استان تعز، با حمله گسترده علیه مزدوران وابسته به رژیم سعودی در مناطق «بیر باشا، صاله،الصلو و حیفان»، ده‌ها تن از آن‌ها را به هلاکت برسانند و تعدادی از خودروهای نظامی مزدوران را نیز منهدم کنند.

در جبهه استان تعز نیز رزمندگان انصارلله موفق شدند بعد از درگیری شدید با مزدوران وابسته به رژیم سعودی در منطقه «صرواح» استان، تعدادی از مزدوران را از پای دربیاورند.

نیروهای یمنی در همین جبهه موفق شدند حمله گسترده شورشیان وابسته به «منصور هادی»،رئیس‌جمهور مستعفی یمن را در مناطق «حیفان و ورودی شهر تعز» به طور کامل دفع کنند.

از مناطق جنوبی عربستان خبر می‌رسد، نیروهای یمنی موفق شدند با استفاده از چند موشک حرارتی مواضع نظامیان رژیم سعودی را در گذرگاه «الطوال» و «میدی» مورد هدف قرار دهند که در اثر این حمله حدود 10 نظامی رژیم سعودی به هلاکت رسیدند و چند خودروی نظامی نیز منهدم گردید.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله شنبه شب گذشته یک فروند موشک بالستیک «برکان h-2» » را به سمت پالایشگاه‌های تصفیه نفت استان «ینبع» منطقه مدینه منوره واقع در ساحل دریای سرخ شلیک کردند که در اثر آن خسارت سنگینی را به پالایشگاه وارد کردند.

نظر شما