شناسهٔ خبر: 20513945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک بانوی ورزشکار هرمزگانی در رشته کیک بوکسینگ پرو:

هدفم پیشرفت خود و شاگردانم است/ هیچ تقدیری از بنده صورت نگرفت

نمایندگی هرمزگان

یک بانوی ورزشکار هرمزگانی در رشته کیک بوکسینگ پرو که موفق به کسب مقام نخست در دو استایل کیک بوکسینگ پرو و ریکاتا بخش سانچیکو در وزن 50 کیلوگرم مسابقات بین‌المللی هنرهای رزمی فدراسیون جهانی بودو باکو شد، هدفش را پیشرفت خود و شاگردانش عنوان کرد و گفت: هنگام بازگشتم به ایران هیچ تقدیری از من صورت نگرفت.

صاحب‌خبر -

نسیم خوشرو در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص مسابقات بین‌المللی هنرهای رزمی فدراسیون جهانی بودو باکو اظهار کرد: این مسابقات از 13 تا 18 ژوئیه در شهر لنکران کشور آذربایجان برگزار شد و بنده در دو استایل کیک بوکسینگ پرو و ریکاتا بخش سانچیکو در وزن 50 کیلوگرم مقام نخست را کسب کردم.

وی با بیان اینکه از کودکی به ورزش‌های رزمی علاقه داشته و در این زمینه فعالیت کرده‌ام، اضافه کرد: نزدیک به دو سال است در رشته نینجا رنجر کار می‌کنم.

این بانوی مدال‌آور هرمزگانی در رشته کیک بوکسینگ پرو هدفش را پیشرفت خود و شاگردانش عنوان کرد و افزود: قصد دارم در هر مسابقه‌ای که در  این رشته برگزار می‌شود و آینده ورزشی بهتری را برایم رقم بزند شرکت کرده و از هیچ تلاشی دریغ نکنم.

خوشرو در پاسخ به سؤال خبرنگار ایسنا در خصوص اقدامات مسئولین نسبت به این قهرمانی تصریح کرد: هنگام بازگشتم به ایران هیچ تقدیری از من صورت نگرفت و تنها دوستان و شاگردانم و روابط عمومی تربیت‌بدنی به استقبالم آمدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تنها نتیجه‌ای که این قهرمانی برایم به ارمغان آورد، اعزام شدنم به مسابقات جام جهانی فدراسیون بودو بو‌د.


انتهای پیام

نظر شما