شناسهٔ خبر: 20513764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جشنواره ملی ورزشهای آبی ، ساحلی در بابلسر

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر از برگزاری نخستین جشنواره ورزشهای آبی ، ساحلی در بابلسر خبر داد

صاحب‌خبر -
جشنواره ملی ورزشهای آبی ، ساحلی در بابلسر به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، اسماعیل پهلوان گفت : این جشنواره به پیشنهاد و برنامه ریزی هیات انجمن های ورزشی شهرستان بابلسر در روزهای  26 و 27 مرداد امسال  با حمایت اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار خواهد شد .
وی افزود: این جشنواره در رشته های ورزشی پاراسل ، پاراموتور، جت اسکی ، اسکی روی آب ، شنا آبهای آزاد ، تنیس ساحلی ، کشتی ساحلی ، فوتبال ساحلی ، والیبال ساحلی ، هندبال ساحلی ، موج سواری ، دراگون بت ، دارت ، فوتبال رومیزی ، طناب کشی و با همکاری هیات ها و کمیته های مربوطه در ساحل پارکینگ صفر بابلسر انجام خواهد شد.
 پهلوان به اهداف اصلی این المپیاد اشاره کرد و گفت : ایجاد پایگاه ثابت مسابقات ساحلی_دریایی و استفاده از ظرفیت های موجود میدانی در سطح شهرستان ، تغییر نگرش و فضای کاربردی سواحل بابلسر از صرفا تفریحی به تفریحی، ورزشی و جذب توریست و سرمایه گذار به شهرستان و ایجاد انگیزه مضاعف در ورزشکاران برای شرکت در مسابقات سالیانه با سطح کیفی بالا و ثبت در تقویم مسابقات فدراسیون های مربوطه خواهد بود.
وی در ادامه از بودجه پیش بینی شده برای برگزاری این جشنواره از 1 میلیارد ریال تا 1میلیاردوصدوچهل میلیون ریال براورد کرد و گفت : از این میزان 700 میلیون ریال برای اهدا جوایز نقدی به برترینها درنظر گرفته شده است .
رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر تصریح کرد : پیش بینی ما از برگزاری این جشنواره که در سطح کیفی بالایی برگزار خواهد شد این است که حدود 400 الی 500 نفر از ورزشکاران نیز در این دوره از رقابتها حضور پیدا خواهند کرد.

نظر شما