شناسهٔ خبر: 20512298 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برای حضور در بازی‌های آسیایی

اردوی آماده سازی تیم ملی جت اسکی با ۳۰ ورزشکار از شهریور آغاز می‌شود

رئیس انجمن جت اسکی کشور گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی جت اسکی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا از شهریور ماه آینده و با شرکت ۳۰ ملی پوش آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، داوود سلیانچی با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از برگزاری دو مرحله مسابقات انتخابی و شناخت نفرات برتر سه اردوی کوتاه مدت در نظر گرفته ایم که اردوی اول اوایل شهریور در کرج، اردوی دوم در منطقه آزاد انزلی و اردوی سوم هم در مازندران برگزار می شود که مدت هر اردوی تمرینی 5 روز خواهد بود.

وی در خصوص روند برنامه های آموزشی در جهت توسعه جت اسکی در کشور بیان داشت: کارگاههای آموزشی اعم از کلاسهای توجیهی تئوری، عملی و راندن جت اسکی و دوره های مربیگری و داوری و بطور مستمر و هر 15 روز یکبار در سطح استانهای مختلف کشور برگزار می شود و این از اهداف عالیه ما برای گسترش و تعمیم این رشته جذاب و پرمخاطب است.

سلیانچی به برگزاری کلاس آموزشی در استان خوزستان اشاره کرد و اذعان داشت: این دوره آموزشی که به راندن جت اسکی و کلاس داوری مربوط می شد با استقبال خوبی همراه شد و 40 نفر از آقایان و بانوان از شهرستانهای دزفول،بهبهان،اهواز،آبادان و یک نماینده از اصفهان در مجتمع فرهنگی تربیتی شیخ مرتضی انصاری دزفول برگزار شد و قرار است هفته آینده (19 و 20 مرداد) ترم دوم این دوره در اهواز و ترم سوم هم در بندر ماهشهر برپا شود.

او اضافه کرد: در خلال برگزاری این دوره از امکانات و رودخانه دز و منطقه چاله کندی دزفول بازدید کردیم و معتقدم که دزفول می تواند به یکی از پایگاههای مهم برای توسعه جت اسکی تبدیل شود و قطعا یکی از اردوهای تیم ملی را در این منطقه برگزار خواهیم کرد.

رییس انجمن جت اسکی در پایان گفت: لازم است از همکاری صمیمانه نوایی مسئول آموزش کمیته جت اسکی شهرستان دزفول، نظری رییس اداره ورزش و جوانان دزفول، مصطفی پناه باد مسئول کمیته جت اسکی استان خوزستان،علی جلیلی مسئول کمیته جت اسکی دزفول و حمایت هیات انجمنهای ورزشی استان خوزستان تقدیر کنم و مسلما علاقه مندی این عزیزان باعث شد تا ما نگاه ویژه ای به این منطقه داشته باشیم و برای توسعه جت اسکی در این شهر برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام/س

نظر شما