شناسهٔ خبر: 20502314 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

تشییع پیکر پاک شهید پس از 34 سال

پیکر پاک پاسدار محمدرضا حیدری از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس با حضور مسئولان و مردم شهرستان باخزر تشییع شد.

صاحب‌خبر -

تایباد- خبرنگار کیهان:

این شهید در سال 1363 در هور‌الهویزه در جریان عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نائل شد که در 22 اسفند 95 در عملیات تفحص شهدا در منطقه شرق دجله تفحص شده و پس از34 سال به زادگاهش بازگشت.
پیکر این شهید در گلزار شهدای روستای کردیان از توابع بخش مرکزی شهرستان باخزر به خاک سپرده شد.
همچنین به گزارش خبرنگار کیهان از ساری پیکر پاک سردار شهید غلامرضا صادقی‌فر فرمانده پایگاه دریابانی سیریک استان سیستان و بلوچستان که در حین ماموریت در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر به درجه رفیع شهادت رسیده با حضور انبوه مردم ساری و نیروهای نظامی و انتظامی و همقطارانش از مسجد جامع ساری تا میدان شهدا این شهر تشییع و جهت خاکسپاری بنا به وصیت شهید به بالالموک قائم‌شهر انتقال یافت.
در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان در سواحل سیریک اکیپ گشت خودرویی به سر اکیپی شهید غلامرضا صادقی‌فر فرمانده پایگاه دریابانی سیریک به منطقه اعزام شد که پس از رویت، مرزبانان با رعایت نکات ایمنی اقدام به تعقیب خودروی حامل مواد کردند که در همین حین یک دستگاه خودرو پژو 405 در قالب اسکورت محموله به منظور ایجاد مانع جهت فرار قاچاقچیان خود را به خودروی سراکیپ کوبیده و خودرو حامل شهید واژگون و فرمانده پایگاه دریابانی سیریک در این عملیات زخمی و نامبرده پس از انتقال به بیمارستان حضرت ابوالفضل شهرستان میناب به دلیل شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل شد و راننده خودرو نیز در بیمارستان خاتم‌الانبیاء بندرعباس تحت درمان قرار گرفت. گفتنی است سردار شهید غلامرضا صادقی‌فر هفت ماه مانده به دوران بازنشستگی جاودانه شد. از شهید سه دختر به یادگار
مانده است.

نظر شما