شناسهٔ خبر: 20496466 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

ویژه برنامه های شبکه پنج در دهه کرامت

گروه معارف شبکه پنج سیما به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت ویژه برنامه های مختلفی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است که در این ایام بر روی آنتن می رود. مهراب قاسم خانی نویسنده و طنز نویس کشور هزار و سیصد و پنجاه و هفتمین پست اینستاگرامش که مطابق با سال تولد همسرش شقایق دهقان بود را به او تقدیم کرد. نشست سراسری معاونین صدای مراکز استان‌های صدا و سیما هفتم مردادماه به مدت دو روز و به میزبانی شهر یاسوج برگزار می شود. اسامی داوران بخش کمیسیون سیمای بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما اعلام شد. پیدا شدن پیکر بی جان بنیتا داغ بزرگی بر دل مردم گذاشت. این فاجعه به قدری دردناک بود که هنرمندان و چهره های شاخص کشور که برای پیدا کردن این دختر کوچولوی 8 ماهه دست به دست هم داده بودند و از مردم کمک خواسته بودند حالا با خبری دردناک باید اینستاگرام های خود را به روز کنند. برنامه زنده تلویزیونی عیدانه خترانه ویژه سالروز میلاد بانوی نور و کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، با بخش های متنوع و گفت وگو با دختران و زنان موفق ایرانی در حوزه های گوناگون، سه شنبه شب روی آنتن شبکه افق رفت. روابط عمومی رسانه ملی فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما را در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 5 و 6 تیر ماه اعلام کرد. رادیو ایران، عنوان شبکه رادیویی برتر در ترویج فناوری نانو را کسب کرد. چهارم مرداد، شنونده سریال جدید پلیسی «قاتل آنلاین» به کارگردانی ایوب آقاخانی از رادیو نمایش باشید. تئاتر تلویزیونی «هویت»به کارگردانی علی سرابی و بازی هنگامه قاضیانی پنجشنبه 5 مرداد ماه از شبکه چهار سیما پخش می شود. امشب ثریا در برنامه زنده خود، همزمان با تصویب طرح جامع تحریم های ایران در مجلس نمایندگان آمریکا، با مروری بر تجربه مهم برجام و نقض عهدهای مکرر این کشور، راهکارهای پیشگیری و مقابله با زیاده خواهی های آمریکا را بررسی می کند. برنامه جدید شبکه چهار با عنوان «منبع موثق» به تحلیل مسائل روز جامعه از دریچه طنز می پردازد. شب گذشته، ابوالحسن تهامی‌ دوبلور پیشکسوت سینما و تلویزیون مهمان خندوانه بود. برنامه شب گذشته دورهمی با میزبانی از پرویز پورحسینی بازیگر سینما و تلویزیون به روی آنتن رفت. لاله اسکندری اینستاگرامش را با عکس هایی از دوران کودکی خود به روز کرد. آزاده نامداری ک

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه پنج سیما، «بانوی آفتاب و بانوی کرامت» عنوان دو میان کوتاه 5 دقیقه ای است که از شب ولادت ولادت حضرت معصومه (س) و روز آن در فواصل مختلف زمانی از شبکه پنج پخش می شود.

همچنین در شب و روز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) ارتباط زنده با حرم ایشان برقرار می شود که میان برنامه های دهه کرامت ارسال شده از حرم حضرت معصومه (س) برای مخاطبان پخش می شود.

برنامه زنده «تا نیایش» چهارشنبه 4 مرداد ماه بصورت زنده و مستقیم از حرم مطهر حضرت معصومه (س) ساعت 12 بر روی آنتن شبکه پنج می رود.

پخش دعای کمیل از حرم حضرت معصومه (س) دیگر برنامه تولیدی گروه معارف شبکه پنج سیماست که روز پنج شنبه 5 مرداد ساعت 21:55 بر روی آنتن می رود.

نظر شما