شناسهٔ خبر: 20487607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فعالیت بیش از ۴۵۰ مدرسه غیردولتی در استان سمنان

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی استان سمنان با اشاره به پوشش ۱۳ درصدی دانش آموزان مدارس غیردولتی گفت:بیش از ۴۵۰ مدرسه غیردولتی و پیش دبستانی در استان فعالیت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل از روابط عمومی  آموزش وپرورش استان سمنان، محمداسقایی دربازید ازآموزشگاه علمی آزاد زبان انگلیسی سفیر سمنان گفت: در استان 310 آموزشگاه علمی آزاد و زبان های خارجه وجود دارد که تحت نظارت این اداره کل در حال ارائه خدمات به 22 هزارو747 دانش آموز در گروه های مختلف سنی زیر 20 سال هستند.

 

وی  با اشاره به پوشش 13 درصدی دانش آموزان مدارس غیردولتی اظهارکرد:بیش از 450 مدرسه غیردولتی  و پیش دبستانی در استان  فعالیت دارند.

 

رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی استان سمنان تصریح کرد: فعالیت دو هزارو150 نیروی آزاد تحصیل کرده و متخصص در مدارس و مراکز غیردولتی استان حاکی از اهتمام و التزام مسئولان و دست اندرکاران این اداره کل به امر اشتغال جوانان و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری می باشد.

 

اسقایی دربازدیدآموزشگاه زبان سفیرسمنان خاطرنشان کرد: نظارت بر فعالیت های اداری،آموزشی،تربیتی ومالی مراکز غیردولتی و ایجاد شرایط مطلوب برای رشد کیفی و کمی ازوظایف اداره مدارس ومراکز غیردولتی می باشد.

 

شایان ذکراست؛در بازدیدهای صورت گرفته پس از بازدید از فضای آموزشی وپرورشی مراکز،اسقایی رئیس مدارس و مراکز غیردولتی در جمع همکاران نکاتی را بیان ومدیران وهمکاران مراکز نیز گزارشی از روند انجام امور وفعالیت ها واقدامات صورت گرفته ارایه کردند.

نظر شما