شناسهٔ خبر: 20484613 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه خارجی

صاحب‌خبر -
 

وحید هاشمیان مربی تیم زیر ۱۷ سال هامبورگ
وحید هاشمیان به عنوان سرمربی تیم هامبورگ (تیم زیر ۱۷ ساله‌های باشگاه هامبورگ) انتخاب شد.
به‌ گزارش westlineآلمان، وحید هاشمیان، فوتبالیست خوشنام ایرانی که بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ بازی‌های خوبی را برای بوخوم انجام داد و موفق شد با گل‌هایش برای این تیم سهمیه جام یوفا را به دست بیاورد، بعد از اخذ مدرک مربیگری خود اکنون در شمال آلمان فعالیت‌ مربیگری را از سر خواهد گرفت.‌هاشمیان در حال‌ حاضر به عنوان سرمربی هدایت تیم زیر ۱۷ ساله‌های هامبورگ را بر عهده گرفت تا در این تیم کارش را ادامه‌ دهد. هاشمیان خود بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ به عنوان مهاجم برای تیم هامبورگ بازی کرد.وحید هاشمیان پیش تر اعلام کرده بود که دوست دارد کار مربیگری‌اش را در شمال آلمان ادامه‌ دهد.او هم چنان علاقه وافری به پیشرفت فوتبال در سنین پایه دارد.

شجاعی و حاج صفی برابر نماینده رژیم صهیونیستی به میدان نمی‌روند
رسانه‌های یونانی نوشتند: دو بازیکن ایرانی پانیونیوس این هفته‌ در بازی با نماینده رژیم صهیونیستی حاضر نخواهند شد.
به‌ گزارش سایت گاتزتای یونان، پانیونیوس که مسعود شجاعی و احسان حاج صفی، دو بازیکن ایرانی را در اختیار دارد در اواخر همین هفته‌ باید در دیداری خارج از خانه برابر نماینده رژیم صهیونیستی یعنی مکابی حاضر شود تا در صورت برتری، سهمیه لیگ اروپا را به دست بیاورد.
سایت گاتزتای یونان نوشت: ایران، کشور شجاعی و حاج صفی، رژیم صهیونیستی را به عنوان کشور قبول ندارد و معتقد است که این رژیم، فلسطین را اشغال کرده است.‌به همین خاطر مسعود شجاعی و احسان حاج صفی تیم پانیونیوس در بازی این هفته‌ راهمراهی نخواهند کرد.

فروش راکت‌های ۲۰ هزار دلاری ‌فدرر برای انجمن خیریه
راجر فدرر ۸ راکت ویلسون را با لوگوی ۸ و امضای خودش به حراج می‌گذارد تا پول به دست آمده از آنها صرف انجمن خیریه او شود.
به‌ گزارش Tennis i dentity، کمپانی ویلسون، هشت راکت تنیس تولید کرده و با امضای راجر فدرر و لوگوی هشت به فروش می‌رساند تا صرف امور خیریه شود. هر کدام از این راکت‌ها حدود ۲۰ هزار دلار است.‌این راکت‌ها سفید رنگ هستند و روی آنها امضای فدرر و عدد هشت به چشم می‌خورد.عدد هشت نشانه هشت قهرمانی راجر فدرر در بازی‌های ویمبلدون است.

بولت رکورد خود را در ۱۰۰ متر شکست
یوسین بولت در مسابقات لیگ الماس موناکو توانست ۱۰۰ متر را کمتر از ۱۰ ثانیه بدود. این نخستین بار دراین فصل است که بولت رکورد کمتر از ۱۰ ثانیه در ۱۰۰ متر را به ثبت رساند.
به‌ گزارش ‌”ورزش سه” ‌ ، یوسین بولت که قرار است امسال بعد از بازی‌های قهرمانی جهان لندن بازنشسته شود، توانست در لیگ الماس ۱۰۰ متر را در ۹ ثانیه و ۹۵ صدم ثانیه بدود.این نخستین بار دراین فصل است که بولت ۱۰۰ متر را زیر ۱۰ ثانیه می‌دود.‌ پیش از این مسابقات بولت به آلمان رفت تا کمر درد خود را درمان کند. بولت بعد از این اتفاق، گفت‌: مسابقه بسیار خوب بود. من راه درست را می‌روم و کارهای زیادی برای انجام دادن دارم.

پیشنهادهایی که نیمار را وسوسه کردند
طبق گزارش های منتشر شده پاری ‎سن ژرمن پیشنهادهایی وسوسه‌کننده برای نیمار ارائه داده که احتمال جدایی این بازیکن از بارسلونا را بیش از پیش کرده است.
سایت گل گزارش داده که مهاجم ۲۵ ساله برزیلی پیشنهاد دستمزد سالانه ۳۰ میلیون یورو از پارک دپرنس دارد، یعنی نزدیک به ۳ برابر چیزی که در حال حاضر در بارسا می‎گیرد. البته ۱۵ درصد از درآمد او به پدرش می‏رسد که در انتقالش از سانتوس به بارسلونا هم نقش داشته است.‌همچنین تیم فرانسوی قرار است با پرداخت رقم ۲۲۲ میلیون یورو که رقم فسخ قرارداد نیمار است او را به پاریس منتقل کند. به غیر از این پیشنهادات دیگری هم به ستاره برزیلی داده شده که شامل درصدی از سود هتل ‎های پی اس جی و یک جت اختصاصی برای بازگشت به برزیل هر زمان که دلش خواست، است.

نظر شما