شناسهٔ خبر: 20482663 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

محموله سوخت‌های قاچاق به مقصد نرسید؛

کشف ۶۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد

یزد ـ رئیس پلیس آگاهی استان یزد، از توقیف دو دستگاه تریلی نفتکش و کشف ۶۲ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه، توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین رضایی با اشاره به این‌که استان یزد از جمله استان‌های ناامن برای قاچاقچیان است، اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان یزد، تردد خودروهای نفتکش در محورهای مواصلاتی را تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: روز گذشته ماموران پلیس هنگام گشت زنی در این محورها متوجه تردد مشکوک دو دستگاه نفتکش اسکانیا شده و به همین منظور خودروها را برای بررسی مدارک و بارنامه متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: ماموران پلیس پس از بررسی‌های لازم، متوجه شدند این دو تریلی حامل ۶۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق هستند که بر این اساس خودروها را توقیف و دو متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان این محموله سوختی را بدون مجوز شرکت نفت و به صورت قاچاق بارگیری کرده و قصد انتقال به شرق کشور را داشتند که در محورهای مواصلاتی استان یزد شناسایی و دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند.

نظر شما