شناسهٔ خبر: 20479633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل خبر داد

راه‌اندازی 10 ایستگاه تندرستی در شهر اردبیل

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل از افتتاح و راه‌اندازی 10 ایستگاه تندرستی در مناطق مختلف شهر اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، عظیم مهاجری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استانداری اردبیل اظهار کرد: ما در حوزه ایجاد نشاط و روحیه در بین شهروندان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام دادیم به طوری که به صورت مرتب با برگزاری همایش‌های ورزشی، فرهنگی، هنری و اجتماعی سعی داریم تا احساس نشاط و روحیه مضاعف را در بین شهروندان ارتقا دهیم .

وی به مشارکت 5 هزار نفر از شهروندان در این جشن‌ها و برنامه‌های شاد و متنوع اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن تئاتر و موسیقی و جشنواره‌های متعدد در ماه مبارک رمضان در پارک معلم در کنار راه‌اندازی ایستگاه‌های تندرستی در مناطق مختلف شهر به انجام رسیده است .

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سرانه فرزانگان برای جامعه بازنشسته و برگزاری اردوهای متعدد تفریحی و تندرستی برای سالمندان خبر داد و گفت: ما در بیش از 100 تابلو و استند در سطح شهر تلاش کردیم تا تبلیغات محیطی را در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را انجام دهیم که در این زمینه برخی اقدامات و فعالیت‌ها با همت و همکاری شهرداری در حوزه ورزش همگانی به انجام رسیده است .

مهاجری افزود: همت و تلاش جدی بر این است تا همچنان شهرداری در بحث درمان نیز در حوزه جمع‌آوری معتادان متجاهر موفق عمل کند که قطعا در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها در حال انجام است.

نظر شما