شناسهٔ خبر: 20458644 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مومنی مقدم: به دنبال ترکیب نهایی هستیم/ انگیزه والیبالیست‌های ایران عالی است

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: در دیدارهای تدارکاتی برون مرزی با ترکیب‌های مختلف شرکت می کنیم تا به هماهنگی تیمی مناسب و ترکیب نهایی دست یابیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی مقدم درباره اردوی برون مزری این تیم در کشورهای روسیه و تونس گفت: خوشبختانه با مساعدت فدراسیون والیبال تیم ملی نوجوانان در تورنمنت خیلی خوب چهار جانبه روسیه شرکت کرد و در آنجا سه مسابقه با تیم های روسیه، جمهوری چک و لهستان برگزار کرد و عنوان نایب قهرمانی را نیز به دست آورد.

وی با یادآوری اینکه تیم نوجوانان ایران دو برد برابر روسیه و لهستان در این تورنمنت به دست آورد، گفت: ملی پوشان ایران مقابل جمهوری چک قهرمان اروپا نیز با اختلاف ناچیز مغلوب شدند. در مجموع این سه مسابقه تجربه بسیار خوبی برای تیم ملی والیبال نوجوانان بود.
مربی تیم ملی والیبال نوجوانان تصریح کرد: در ادامه اردوی برون مرزی به کشور تونس آمدیم و در اینجا نیز پنج دیدار تدارکاتی با تیم های نوجوانان و جوانان تونس برگزار خواهیم کرد که در دو دیدار اول و دوم مقابل نوجوانان و جوانان تونس به پیروزی رسیدیم.
وی اولویت نخست تیم نوجوانان ایران را شناسائی نقاط ضعف و قوت بازیکنان در اردوی برون مرزی دانست و گفت: هدف اصلی تیم ایران همانند همه تیم های جهان در بازی های تدارکاتی شناسائی نقاط ضعف و قوت است و به همین دلیل در مسابقات دوستانه از ترکیب های مختلف استفاده می کنیم تا برای رقابت های جهانی بحرین به ترکیب نهایی برسیم.
مومنی مقدم با بیان اینکه بعد از تونس به ترکیه می رویم و در آنجام نیز چند بازی خواهیم داشت، گفت: خوشبختانه با اضافه شدن پوریا یلی و امیرحسین اسفندیار وضعیت تیم بسیار خوب شده است. البته این دو بازیکن امسال در رقابت های مختلفی شرکت کردند و کمی خسته و آسیب دیده هستند و به همین دلیل از این دو بازیکن زیاد در مسابقات استفاده نمی کنیم. تنها در حدی آنان را به میدان می آوریم که با دیگر بازیکنان به هماهنگی برسند.
وی گفت: بعد از اردوی برون مرزی به مدت دو هفته در تهران تمرین خواهیم داشت تا نقاط ضعف و مشکلات هماهنگی تیمی را برطرف کنیم و انشاالله با آمادگی کامل در رقابت های جهانی بحرین شرکت کنیم. تلاش می کنیم در مسابقات جهانی نماینده خوبی برای ایران باشیم. بازیکنان و کادر فنی نیز انگیزه بسیار زیادی برای حضور شایسته در رقابت های جهانی دارند و به کسب نتیجه مناسب امیدوارند.
تیم ملی والیبال نوجوانان امروز در دومین مسابقه تدارکاتی خود در تونس موفق به شکست سه بر یک نوجوانان این کشور شد.

انتهای پیام/

نظر شما