شناسهٔ خبر: 20456979 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شن‌زن چین بازی اول را باخته و چیزی برای از دست دادن ندارد

افضل:باید از اولین دیدار حساب کار دست رقیبانمان بیاید/هدف گیتی‌پسند فقط قهرمانی است

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: باید از همین اولین دیدار مقابل شن‌زن چین پیروز شویم تا حساب کار دست سایر رقیبانمان در فوتسال آسیا بیاید

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی افضل در رابطه با بازی روز شنبه گیتی‌پسند اصفهان مقابل شنزن چین در رقابت‌های قهرمانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در ویتنام گفت: همانطور که اطلاع دارید امروز نماینده چین شکست سنگینی روبروی ژاپن متحمل شد و قطعاً در روز شنبه ما بازی سختی داریم.

وی افزود: تیم شنزن با توجه به باخت امروزش در صورتی که روبه‌روی ما نتواند پیروز شود باید از مسابقات خداحافظی کند و همین موضوع کار را برای ما سخت می‌کند. اما ما روزی که تمرینات خودمان را شروع کردیم و وارد این مسابقات شدیم فقط یک هدف داشتیم که آن هم قهرمانی در این مسابقات است.

سرمربی تیم گیتی‌پسند گفت: اگر ما از همین روز اول بتوانیم زهرچشمی از تیم چینی بگیریم و پیروز شویم اول اینکه صعودمان را قطعی می‌کنیم و دوم اینکه سایر تیم‌ها حساب کار دست‌شان می‌آید.

افضل ادامه داد: در صورت پیروزی مقابل چین ما در بازی روبه روی ژاپن به راحتی می‌توانیم بازی کنیم و پیروز شویم و به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنیم. اما من در اینجا بگویم اگر قهرمانی مسابقات را می‌خواهیم برای ما فرقی ندارد با ژاپن و یا چین و یا سایر تیم‌ها بازی کنیم و فقط باید به فکر پیروزی و کسب جام قهرمانی باشیم.

وی همچنین در مورد بازی امروز نمایندگان چین و ژاپن که منجر به شکست 5 بر یک چین شد، گفت: هر دو تیم خوب و حرفه‌ای بازی کردند و به دنبال برنامه‌های خاص خودشان که از قبل طراحی شده بود رفتند اما تیم ژاپن توانست از تجربه خود و فرصت‌های خود به خوبی استفاده کند و پیروز میدان شود.

سرمربی تیم گیتی‌پسند در پایان گفت: در بازی امروز من و کادر فنی و آنالیزورهای تیم از نزدیک شاهد این بازی بودیم و تمام نقاط ضعف و قوت این دو تیم را آنالیز کردیم و ان‌شاءالله بتوانیم با یک برنامه‌ریزی خوب و یک بازی حساب شده به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/

نظر شما