شناسهٔ خبر: 20276448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

320هزار نفر از جمعیت استان بیمه تامین اجتماعی هستند+ فیلم

خبرگزاری صداوسیما

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد43 درصد از جمعیت استان را تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی دانست.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از ۶۸۰ ۴۳ درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعیهزار نفر جمعیت کهگیلویه و بویراحمد ۳۲۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی هستند که از این تعداد ۹۳ سه هزار نفر بیمه شده اصلی و بقیه بیمه شده تبعی هستند.
نورمحمدی از اجرای طرح غیر حضوری با استفاده از سامانه اینترنتی درسازمان تامین اجتماعی مرکز استان و شعب شهرستانی خبر داد و افزود: کارفرمایان بخش های دولتی و خصوصی می‌توانند بدون نیاز مراجعه حضوری به ادارات تامین اجتماعی با استفاده از سامانه اینترنتی در تمام ساعات شبانه روز به پرداخت حق بیمه خود و کارگران اقدام کنند.
وی با بیان اینکه بیش از ۱۱ نفر در استان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند گفت:: در سال گذشته در بخش درمان و حوزه بیمه بلند مدت مانند مستمری و کوتاه مدت مانند مقرری بیمه بیکاری ماهانه بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال پرداخت می‌شد.
نورمحمدی مطالبات تامین اجتماعی استان از دولت و بخش خصوصی را ۹۰۰ میلیارد ریال اعلام کردو افزود: این سازمان به علوم پزشکی و بخش خصوصی ۵۰۰ میلیارد ریال بدهی دارد.
وی با اشاره به اینکه برای افراد بیمه شده چه اصلی و چه تبعی شماره بیمه شده دائم صادر می‌شود گفت: در بخش ملکی تامین اجتماعی اعم از بیمارستان و درمانگاه این سازمان بدون نیاز به ارائه دفترچه و با استفاده از شماره بیمه و یا شماره ملی بیمه شده خدمات درمانی ارائه می‌شود و پرونده سابقه درمانی افراد ثبت که در سراسر کشور برای پزشکان قابل دسترسی است.
 

نظر شما