شناسهٔ خبر: 20099507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

کواکبیان:

دامن زدن به اختلافات بازی در زمین دشمن است/ از طرح مسائل تفرقه آمیز پرهیز کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: شهید بهشتی فرمود سکوت ما الهام بخش وحدت خواهد بود لذا در حال حاضرباید از بیان برخی مسائل که ایجاد اختلاف می کند، پرهیز کرد و نباید در زمین دشمن بازی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مصطفی کواکبیان نماینده تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی "تیتر۱"، با اشاره به بیانات اخیرمقام معظم رهبری که فرمودند آتش به اختیار هتاکی و فحاشی و کار غیر قانونی نیست گفت: آتش به اختیار به مفهوم اقدامات خود جوش و سازنده فرهنگی است،متاسفانه عده ای هنوز فکر می کنند در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و رقابت کاندیداها هستند وهمچنان حال و هوای آن دوران را دارند اما باید توجه داشت که آنتخابات پایان یافته و اینک زمان وحدت، یکپارچگی و یکدلی است.

وی با اشاره به شرایط خاص بین الملل و منطقه و همچنین اعمال تحریم های جدید علیه کشورمان افزود: وحدت و یکپارچگی بیشترلازمه عبور ازاین شرایط خاص است، لذا نباید آتش بیار معرکه باشیم و هیزم به آتش اختلافات بیاندازیم.

کواکبیان با بیان اینکه برخی فکر می کنند که با اقدامات خودکمکی به پیشرفت کشور می کنند حال آنکه تنها به آتش اختلافات دامن زده و آب به آسیاب دشمن می ریزند گفت:عده ای نیز از روی عمد به دنبال ایجاد تفرقه هستند و بحث هایی را تعمدا مطرح می کنند، که باید با این افراد برخورد شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با گرامیداشت سالروز شهادت شهید بزرگوار بهشتی و یاران ایشان اظهار داشت: شهید بهشتی فرمود سکوت ما الهام بخش وحدت خواهد بود لذا در حال حاضر ما خیلی مسائل برای بیان کردن داریم اما طرح برخی مسائل ایجاد اختلاف می کند و باید از بیان آن پرهیز کرد و نباید به اختلافات دامن زد.

وی افزود: دستگاههای رسمی و مردم باید توجه داشته باشند که طرح اختلافات و دامن زدن به آنها جز بازی در زمین دشمن سود دیگری نخواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما